Lamborghini Diablo vs Hayabusa

Låter lite moppevarning alltså ... har du lånat mammas Busa eller? :D

Låter dessutom inte som att killen i lambom gasa ordentligt :näsblod
 
Det har gjorts ett seriöst test mellan Lamborghini och en, jag tror det var Aprilia, och hojen vann. Testet gjordes på bana och hojen hade lägre kurvhastighet men vann på högre acceleration och kom upp i högre fart på rakorna. Har för mig hojen hade senare bromspunkt också vilket gör en del.
 
Ravin skrev:
Det har gjorts ett seriöst test mellan Lamborghini och en, jag tror det var Aprilia, och hojen vann. Testet gjordes på bana och hojen hade lägre kurvhastighet men vann på högre acceleration och kom upp i högre fart på rakorna. Har för mig hojen hade senare bromspunkt också vilket gör en del.
Det va en Ducce 999. Jag har filmen.
 
Påväg hem såg jag en Lila Diablo med en fet ful 50årig gubbe i.

:hihi vänta några år får vi se..
 
Börjar närma sig tiden då det är dags att skriva en liten FAQ för alla nykomlingar över hur man beter sig, samt vad man bör och inte bör säga i sina första 10 inlägg.
En liten överblick över oskrivna regler och dyl.

Någon som orkar ta på sig uppgiften och plita ihop något liknande..?
Seriöst då och inget blaj..
Sen kan vi klistra den i Jag är ny - forumet

Tror det skulle minska ned dessa seriöst menade inlägg som vi alla andra tror är flamebaits.
 
Wiseguy skrev:
Börjar närma sig tiden då det är dags att skriva en liten FAQ för alla nykomlingar över hur man beter sig, samt vad man bör och inte bör säga i sina första 10 inlägg.
En liten överblick över oskrivna regler och dyl.

Någon som orkar ta på sig uppgiften och plita ihop något liknande..?
Seriöst då och inget blaj..
Sen kan vi klistra den i Jag är ny - forumet

Tror det skulle minska ned dessa seriöst menade inlägg som vi alla andra tror är flamebaits.

MEN! Det är ju humor! Och vad skulle vi andra ha att klanka ner på om det inte vore för dessa inlägg?
:tomten
 
Wiseguy skrev:
Det är väl testet du tänker på.
Det andra testet var väl publicerat i Bike.
Jo jag tror att det var 5th gear, det andra vet jag inget om för jag läser inte Bike.
 
Nicko@K.A.P skrev:
Sporthoj har gått från ett "Sporthojs" forum till gnällande folk forum med Africa twins & VFR's


:tummenupp

så sant .... :tummenupp :tummenupp jävla gnäll här....
 
det testet i bike var en lambo gallarado(stavning?) mot en MV agusta F4... agustan vann överlägset....
 
SuperSport skrev:
Det va en Ducce 999. Jag har filmen.

Testet jag tänkte på var med MV Agusta som jag läste i Bike. Det med Duccen har jag inte sett, tyvärr. Vann hojen där med?
 
Ravin skrev:
Testet jag tänkte på var med MV Agusta som jag läste i Bike. Det med Duccen har jag inte sett, tyvärr. Vann hojen där med?
japp men med liten marginal. Vet inte vilken bana det va dom åkte på.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top