Lambogini mot 999r

fattaliano skrev:
Riktigt nice trodde inte duccen skulle ha så stor chans.. men där ser man :fatta! Vad skulle ni valt då? lambon eller 999an?

Lätt Lambon och sen sålt den för att köpa några 600:or
:hihi

Last edited:
fattaliano skrev:
Riktigt nice trodde inte duccen skulle ha så stor chans.. men där ser man :fatta! Vad skulle ni valt då? lambon eller 999an?
klart kunglig körning av båda :tummenupp.men om jag fick välja så blir de nog lambon för då kan man sälja den å köpa ett par andra roliga hojar :tungan

om dom byter bil får dom bra allt byta båge oxå. Gixxer, R1, Ninja eller Blade vore alla ett lite bättre val än 999:an, som trots sin skönhet inte direkt kan mäta sig effektmässigt med dess japanska motsvarigheter.

:pannkyss på alla DUCATI-ägare

fattaliano skrev:

lambon
sen sålt den och köpt ett par hojar och haft kvarvarande pengar till ett par års försäkring

Ställ genom kurvorna... allvarligt... hur kör han bil. :3freak Skulle jag kört lambon skulle duccen givet förutsättningar och förare inte haft en chans.

mini-knutten skrev:
om dom byter bil får dom bra allt byta båge oxå. Gixxer, R1, Ninja eller Blade vore alla ett lite bättre val än 999:an, som trots sin skönhet inte direkt kan mäta sig effektmässigt med dess japanska motsvarigheter.

:pannkyss på alla DUCATI-ägare

Nu är jag inte nån superfanatisk ducceåkare bara för att jag för tillfället äger en ducce, men nu är det ju inte bara effekten som spelar in...

Sedan är det "snikversionen" dvs 999 som tävlar, ingen 999s eller r. :)

Last edited:
TheDeadSailor skrev:
riktigt grym film! det skulle bara varit en R1 iställe så skulle det gått ännu bättre! ännu ett bevis på att det är mc som gäller! :tummenupp

O saker som fjädring, slirkoppling, vikt, balans har ingen roll..

Duccen har många små mysiga detaljer som gör den snabb som satan runt banor..

Ang körningen, fint ställ under inbromsning han fick till, hur många här fixar det?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman