aRWe skrev:Vad får det kosta då, var är smärtgränsen?
Jag kan betala upp till 1000:- för Gelleråsen (om det blir en mindre mängd folk så att det blir mycket körning)
Kinnekulle 700:-

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
aRWe skrev:Vad får det kosta då, var är smärtgränsen?
aRWe skrev:Vi har ett styrelsebesut på att bandag skall arrangeras och en arbetsgrupp är utsedd, FredR1k, Sinikka, Pejo och aRWe ingår i denna.
aRWe skrev:Vi har ett styrelsebesut på att bandag skall arrangeras och en arbetsgrupp är utsedd, FredR1k, Sinikka, Pejo och aRWe ingår i denna.
Planeringen var aldrig att hinna med en i år då det är lite väl sent på säsongen.mike andersson skrev:Förmodar att det inte blir i år? Borde ju kunna fixa något så vi får åka lite i vår.. Kanske inte lika tidigt som förra året... Så vi har tid att utverdera efter och kanske hinna med en till under nästa sommar??
aRWe skrev:Planeringen var aldrig att hinna med en i år då det är lite väl sent på säsongen.
Två bandagar vore också nice, dock tror jag att man måste boka upp dom här i vinter då banorna är ganska bokade när säsongen börjar.
Vad tror ni, en dag på Gelleråsen och en på Kinnekulle?
aRWe skrev:Planeringen var aldrig att hinna med en i år då det är lite väl sent på säsongen.
Två bandagar vore också nice, dock tror jag att man måste boka upp dom här i vinter då banorna är ganska bokade när säsongen börjar.
Bellis skrev:Låter perfekt!
Tror oxå att det måste bokas i vinter..så populärt som det är![]()
Å Dennis... du MÅSTE ju kunna köra på Kinnekulle EN dag utan att vurpaP´åt igen bara
![]()
Kan knäcka även den bästa2old skrev:Ok, får väl vika mig å göra ett nytt försök om jag måste!
...men den där banj****n försöker knäcka mig, det är jag säker på, han e OND![]()
aRWe skrev:Kan knäcka även den bästa![]()
HAN förresten, hur könsbestämmer man en racebana?![]()
aRWe skrev:Kan knäcka även den bästa![]()
HAN förresten, hur könsbestämmer man en racebana?![]()
2old skrev:Vem vill erkänna sig fått så mycke smörj av en tjej liksom...![]()
aRWe skrev:Arbetet är i full gång![]()
Nu har jag en undran, vilket är att föredra:
Bankörning tillsammans med SMC, där det finns instruktörer som visar körteknik, teori mellan körpassen, försäkringen gäller på bana (förutsatt att man har helförsäkrat), dock tillåts inga oförsäkrade racehojar.
Egen anordnad bankörnig där man i princip kör på egen hand, där vi själva får ta hand om allting och där alla får köra, ingen försäkring gäller (eller kanske trafikförsäkringen)
Båda alternativen innebär lika mycket banåkning.
Och ni som är osäkra och inte vågar, jag säger det prova på det är inte alls så farligt.
aRWe skrev:Arbetet är i full gång![]()
Nu har jag en undran, vilket är att föredra:
Bankörning tillsammans med SMC, där det finns instruktörer som visar körteknik, teori mellan körpassen, försäkringen gäller på bana (förutsatt att man har helförsäkrat), dock tillåts inga oförsäkrade racehojar.
Egen anordnad bankörnig där man i princip kör på egen hand, där vi själva får ta hand om allting och där alla får köra, ingen försäkring gäller (eller kanske trafikförsäkringen)
Båda alternativen innebär lika mycket banåkning.
Och ni som är osäkra och inte vågar, jag säger det prova på det är inte alls så farligt.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |