Lakritsremsan fest!

jag ska ta bilen dit och hem. Har två platser kvar om någon vill åka med. finns en möjlighet att det blir en sen hemgång dagen efter dock.:kryckor

1. Jag
2. Jimmy "Jien" bokad golvplats luftmadrass
3. Challe
4. Härnborg, också golvplats.
5. supermoppe
6. Monobike
7. SiNteX (men fortfarande ingenstans att sova, jagar tält på Tradera (eeh?)
8. A© kommer och kikar förbi om vädret tillåter
9. mungajanne (jag ska ju ha pinnen å bollen me mej så då är det väl obligatoriskt deltagande)
10. Evis
11. El Grande Chorizo
12. Lisa
13. gabor2
14. Oja
15. Zoltan/Tobias
16. Övik
17. Sportis(som det ser ut idag)
18. carro
19. Mannen, myten, konceptet - SGM!
20. Grusbusen Smedis
21. Husabus
21. Vildsvin

Jien kom på en bra sak.

Ta med egna matbestick! Typ engångsgrejor, tallrikar, bestick osv.

DU ÄR VÅR BACKUP SE BARA TILL ATT STYRA IN FINT VÄDER TILL FESTEN :Bugar

Det ryktas om att en viss peson har dragit sig ur festen, utan stryka sig på listan..kämpa på med HSB:s bearbetning HÅRDARE!!:vaDet är Ghey att backa ur en fest som man velat gå på sedan flera veckor tillbaka:brinnerup
MEN om indragningen inte blir av så här Sören lovat hångel som kompensation:yoparty ingen nämd, ingen glömd:)

Last edited:
Det ryktas om att en viss peson har dragit sig ur festen, utan stryka sig på listan..kämpa på med HSB:s bearbetning HÅRDARE!!:vaDet är Ghey att backa ur en fest som man velat gå på sedan flera veckor tillbaka:brinnerup
MEN om indragningen inte blir av så här Sören lovat hångel som kompensation:yoparty ingen nämd, ingen glömd:)

Ghey som fan. Vi får la kidnappa "snubben" :tummenupp

Va fan???

Det är väl bara att vara nykter och umgås i några timmar iaf....
Ta med kärringen och låt henne vänta i bilen.:gnissla

Sen tror jag det funkar bättre som påtryckning om att Sören lovar hångel om indragningen BLIR av...:D

Sjukt ghey. :fakta Det enda som får mig att banga är regn, jag är som bekant tillverkad av florsocker. :hihi

Sjukt ghey. :fakta Det enda som får mig att banga är regn, jag är som bekant tillverkad av florsocker. :hihi

Får väl säga som en löjtnant i det millitära sa" Enda gången ni inte infinner er vid uppställning på Måndag morgon är vid er egen död, annars finns inga ursäkter:fakta

Va fan???

Det är väl bara att vara nykter och umgås i några timmar iaf....
Ta med kärringen och låt henne vänta i bilen.:gnissla

Sen tror jag det funkar bättre som påtryckning om att Sören lovar hångel om indragningen BLIR av...:D

ha ha ha..Då kommer han dirEKtt!!!!!!!!!!!!!1111111111111one one!

Last edited:
Verkar som sagt tidigare bli bra väder imorgon. Får se om jag tittar ut framåt kvällningen. Ska upp till lelles och hämta nya hojen åt far på dagen.

Blir inget dricka för min del iaf. Måste upp tidigt på söndagen då de verkar bli uppehåll = Mälardalen Open #3.

Haha, jag har varit aprak på kvarnen, till tonerna av rytterne en julfest för evigheter sedan... :hihi :fyllisar ...fast vem har inte varit det?

Jag:)

Eller prata gamla minnen med Rytterne Röj...;)

Tar du med dig musik till festen, sitter o lyssnar nu "come on down" du som sjunger:va eller spelar du instrument? Blir det stimpengar då:krama

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...