Lakritsremsan fest!

Misstänker jag att det kommer bli på almgrens partaj a.k.a lakritsremsans fest, så därför undrar jag med Almgren om det är ok om jag ordnar in ett par:tuttar gäng trevliga tjejer som jag var på fest med i helgen(2-3 st), så vi jämnar ut oddsen för Lisa och Carro så de inte behöver värja sig hela kvällen:D Ålder ca 37-42 år, Ok eller:va

Sen kan ja inte gå igod för att de gillar 20 åringar:tunganMen det kommer 30+ are oxå.

:yoparty

Du har hört att koppleri är straffbart va :va:D

Misstänker jag att det kommer bli på almgrens partaj a.k.a lakritsremsans fest, så därför undrar jag med Almgren om det är ok om jag ordnar in ett par:tuttar gäng trevliga tjejer som jag var på fest med i helgen(2-3 st), så vi jämnar ut oddsen för Lisa och Carro så de inte behöver värja sig hela kvällen:D Ålder ca 37-42 år, Ok eller:va

Sen kan ja inte gå igod för att de gillar 20 åringar:tunganMen det kommer 30+ are oxå.

Det här kan ju bli hur bra som helst, Almgren super ikull i rabatten och blir ett lätt byte för vargflocken (singelmilfarna som Sportis elakt släpat med). :skrämd

Ladda kamerorna gott folk! :hihi

:D det kan du vara lugn för..... vi skulle kunna köra en haverikommision live där :va

Det här kan ju bli hur bra som helst, Almgren super ikull i rabatten och blir ett lätt byte för vargflocken (singelmilfarna som Sportis elakt släpat med). :skrämd

Skall bli kul och se hur fort pjuklarvena går in i fylledimman:tummenupp

Mmm när man kopplar som sportis så kan det vara på gränsen....

Inga pengar inblandade:tummenupp Bara glada tjejer, eller tanter då då för vissa:rolleyes: Såg i Lördags att de inte bangar så lätt heller för vissa saker:D

Fanns till och med en Pökstuga på denna fest, men jag såg ingen varken gå in där, eller komma ut, under tiden jag var kvar:fakta(alltså tiden jag var kvar å festen INTE i pökstugan:tungan) Jag och Sören gjorde dock en snabb inspektion där.

Undrar om Almgren håller med pökstuga med:va

Last edited:
Skall bli kul och se hur fort pjuklarvena går in i fylledimman:tummenupp

Inga pengar inblandade:tummenupp Bara glada tjejer, eller tanter då då för vissa:rolleyes: Såg i Lördags att de inte bangar så lätt heller för vissa saker:D

Fanns till och med en Pökstuga på denna fest, men jag såg ingen varken gå in där, eller komma ut, under tiden jag var kvar:fakta(alltså tiden jag var kvar å festen INTE i pökstugan:tungan) Jag och Sören gjorde dock en snabb inspektion där.

Undrar om Almgren håller med pökstuga med:va

Hmm OM nu allt detta hände i dessa stugor med konstiga namn .... hur såg du det då? Kan det möjligen vara som så att du var inne i en ?:D:krama

Hade inte han en lekstuga över?

Den är borta..tyvärr, nej pöktugan hade jag inte insyn i vid någon aktivitet.
Men det hände grejor helt öppet vid bordet, vid en sanning och konsekvenslek, sören vet.....

Nåja får vänta på besked från Almren att det är ok att ta med ev sulten, vargflock

:vahahah lekte du och Sören sanning eller Konka :va :banana:banana:banana jag tror fan att jag går av snart ....,. vad lekte ni mer :va:arsele var det ni som var in i stugan oxå ???? det här ...... kommer bli förhör med Sören imorgon och jag kommer att lägga in det ocensurerade svaret här imorgon :yoparty

Den är borta..tyvärr, nej pöktugan hade jag inte insyn i vid någon aktivitet.
Men det hände grejor helt öppet vid bordet, vid en sanning och konsekvenslek, sören vet.....

"Avd 92" (Gökboet på sundinska vreten) kommer att ha tillfällig premision till lilla sandviken :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT