Laila avgår!

War-psycho skrev:
Fast hon kommer tillbaka efter valet, om vi inte lyckas få till ett regeringskifte.

Hon fick ju avgå som justitieminister inför förra valet, när hon myglat till sig bostäder.
Samma med Mona Sahlin också fick avgå p.g.a. fiffel.
Men sen när valet är över, får dom alltid nya jobb av Persson.

En polare till mig har någon skum jäkla bok, typ Nationella Cykel Epidemien tror jag den heter. Det sjuka är att det finns typ 20 olika böcker som heter samma sak, fast de får typ ett nummer som skiljer dem åt. Man skulle ju kunna tycka att det verkar enklare att helt enkelt ge dem olika namn eftersom det är olika böcker, typ som Jan Guillou gjorde med sin Hamiltonserie (Coq Rouge, Fiendens Fiende, Vendetta osv) men det har de alltså inte gjort. Aja, skit samma - jag satt och läste en av de där böckerna, så stod det om något ord, "bitter" tror jag det var. Och vet du, det var en bild på dig där?!? Hur fan kan det komma sig? :confused:

Intressant ändå att det kan finnas en antidemokrat så pass högt i regeringen....

Ja, eller fanns dårå.

Markus skrev:
En polare till mig har någon skum jäkla bok, typ Nationella Cykel Epidemien tror jag den heter. Det sjuka är att det finns typ 20 olika böcker som heter samma sak, fast de får typ ett nummer som skiljer dem åt. Man skulle ju kunna tycka att det verkar enklare att helt enkelt ge dem olika namn eftersom det är olika böcker, typ som Jan Guillou gjorde med sin Hamiltonserie (Coq Rouge, Fiendens Fiende, Vendetta osv) men det har de alltså inte gjort. Aja, skit samma - jag satt och läste en av de där böckerna, så stod det om något ord, "bitter" tror jag det var. Och vet du, det var en bild på dig där?!? Hur fan kan det komma sig? :confused:
Titta vad jag hittade för bild under ordet "sosse"...

(Ungefär lika roligt... :trött)

Bifogat

3.6 KB · Visningar: 116
Last edited:
Skont att Laila aer borta :banana , men va faan, Bosse Ringholm, ytterligare ett riksmiffo :huvet

....vilse i Sudan foer tillfaellet.... :brinnerup :kulspruta

Last edited:
Och nu kommer subban sitta med över 50000Kr(femtiotusenkronor) i månaden tills hon dör. Nån som vill hjälpa naturen på traven?

Gustav1 skrev:
Intressant ändå att det kan finnas en antidemokrat så pass högt i regeringen....

Ja, eller fanns dårå.

hon försökte ju bara göra en så god och politiskt korrekt gärning som möjligt, genom att motarbeta muhammedbilder, sen att de till på köpet "skadade" SD va ju bara en bonus

Risken med det hela är att fler tycker om sossarna då det var många som inte gillade laila freivalds. Så frågan är vilket som var bäst?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg