Jag lyckades idag med konststycket att göra ett stort hål i mitt kyl. Stort som en M8 mutter, format som en M8 mutter. Ganska djupt.
Kommer förmodligen från tutan, som sitter precis framför kylet med en M8 mutter ilsket pekandes mot kylet.
Hålet blev förmodligen till när jag släppte ner hojen från min provisoriska bakhjulslyft.
Iallafall, jag ska köra bankörning imorgon och var tvungen att fixa detta.
Hittade kemisk metall hemma i garaget som jag finurligt fyllde hålet med. Kletade på bra jävla mycket, runt om och sådär så att det ser riktigt klåparaktigt ut
Nu ser det iallafall förjävligt ut men det är tätt. Frågan är hur länge.
Har någon testat detta innan?
Det verkar ju som att metallen får riktigt bra fäste då den är nerkletad i luftkanalerna i kylet, runtom hålet.
Tar med lite extra kemisk metall imorgon för säkerhetsskull
Kommer förmodligen från tutan, som sitter precis framför kylet med en M8 mutter ilsket pekandes mot kylet.
Hålet blev förmodligen till när jag släppte ner hojen från min provisoriska bakhjulslyft.
Iallafall, jag ska köra bankörning imorgon och var tvungen att fixa detta.
Hittade kemisk metall hemma i garaget som jag finurligt fyllde hålet med. Kletade på bra jävla mycket, runt om och sådär så att det ser riktigt klåparaktigt ut
Nu ser det iallafall förjävligt ut men det är tätt. Frågan är hur länge.
Har någon testat detta innan?
Det verkar ju som att metallen får riktigt bra fäste då den är nerkletad i luftkanalerna i kylet, runtom hålet.
Tar med lite extra kemisk metall imorgon för säkerhetsskull