MR.duDe
hejhej
Har felsökt elstarten på KTMen och kommit fram till attt det är något fel på själv motorn
. Den drar alltså inte ens runt när man kopplar den direkt till batteriet. Går det att låga på något sätt? Vad ska jag börja kolla och hur i så fall?
. Den drar alltså inte ens runt när man kopplar den direkt till batteriet. Går det att låga på något sätt? Vad ska jag börja kolla och hur i så fall?
