Lag om rätt klädsel!

• Thread starter Thread starter Linkan_85
  • Start date Start date

Linkan_85

Guest
Att det inte finns en lag på vad Tjejer kör runt med för utrustning är för mig obegripligt:va
Det är ju helt livsfarligt att åka runt i ett par lågt skurna jeans o en tajt skinnjacka på allmänväg:näsblod

Nu var hon ute på vägen igen med sin röda cbr 600 och skapade ett kaos bland billisterna bakom, då hennes röda små string kunde synas på långt avstånd...:D

Så vad säger ni? Vad gör vi åt detta problem så det inte blir koas igen på E4an?:confused: :gnissla

Fast jag kan ju tycka att de alldeles för få killar som kör runt på detta sätt. Ja inte så stringen syns, men så att jag får något att vila ögonen på.......

Fast jag kan ju tycka att de alldeles för få killar som kör runt på detta sätt. Ja inte så stringen syns, men så att jag får något att vila ögonen på.......

Inte för att va elak på nått sätt men jag tror inte du skulle tycka det va lika sexigt men en man som åker med lågt skurna jeans med röda string... och en tajt skinjacka...eller???

Inte för att va elak på nått sätt men jag tror inte du skulle tycka det va lika sexigt men en man som åker med lågt skurna jeans med röda string... och en tajt skinjacka...eller???

Kanske inte röd string men va f*n lågt skurna jeans och en tajt skinnjacka över en vältränad kropp och jag skulle kolla.....

Bifogat

• hunk.jpg
    hunk.jpg
    2.5 KB · Visningar: 510
Kanske inte röd string men va f*n lågt skurna jeans och en tajt skinnjacka över en vältränad kropp och jag skulle kolla.....

det blir lätt att man visar hela stockholm vad man har för underkläder och strumpor när man kör i baggyjeans. De blir korta i benen och sjunker ihop runt midjan. Och med "man" menar jag förstås "jag".

förövrigt tycker jag det är ovanligt med snygga tjejer som kör hoj, och tycker att hon kan gått fortsätta.

Det borde vara lag på följande klädsel för män över 40 år med vikt överstigande 130 kg: Stringkalsong med leopardmönster samt svart T-shirt med vit text "Den som tycker att orgasm är det skönaste har inte varit riktigt skitnödig".

Det borde vara lag på följande klädsel för män över 40 år med vikt överstigande 130 kg: Stringkalsong med leopardmönster samt svart T-shirt med vit text "Den som tycker att orgasm är det skönaste har inte varit riktigt skitnödig".

Det finns väl inget som stoppar dig att klä dig på detta vis eller?:tuttar

Ja, lite ensamt är det allt, för det är förvånande få som åker omkring i den formidabla utstyrseln.

När en sur bilist ger en fingret brukar jag göra en sk "Be my guest", jag kör in framför, ställer mig upp, lutar framåt och bromsar hårt, å då bräsar skitan så han får se var han kan få parkera sitt finger.

Att åka i enbart jeans o en skinnjacka är inte bra... *moralkärring* :D

Men det klart... Om det är nån vältränad snygging så kan man som tidigare skrivet vila ögonen på det... :D
Men grabbar... Dra inte på er string... Inte snyggt... :näsblod

Linkan_85 skrev:
Så vad säger ni? Vad gör vi åt detta problem så det inte blir koas igen på E4an?

Fixa hennes nummer (förutsatt att hon är snygg utan vurpollon) så låser jag in henne i garaget :brynad

Om någon kan fixa denne mans nummer så kommer den att bli belönad.....

Bifogat

• vin.jpg
    vin.jpg
    3.8 KB · Visningar: 459
Jag har inget att skämmas över.. Vilket hus skulle jag köra runt naken sa du?

tänkte att vi skulle ha det lite mer jämställt. :tuttar

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...