Ladies! Häng med och testa motard!

1. Anna
2. Sanna
3. M155E
4. Tonks
5. Mirre7
6. dunder
7. Eradi
8. Ullis
9. R5+1
10. Maudan
11. Elzo
12. Chrusty

Hej, så det finns en tråd om tråden. Nice.... :) Jo, jag hade ett läger för tjejer för några år sedan. Det blev väl en trettio stycken om jag minns rätt. (Det finns säkert en gammal tråd om det.) Alla va nöjda och glada efter det lägret.

...
Hörs o syns. //Lasse
Jag vet inte om jag håller med om arrangörsstatusen där, Lasse, men här är tråden om prova-på-dagen vi hade i Örebro i juli 2006. :krama

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=108404

Nu kan man anmäla sig. Klicka på länken i min trådstart så kommer ni till Örebrotråden.
Jag har redan anmält mig.
:snabbast

Vill man läsa lite mer så kolla in Yashas tråd om förra arrangemanget.

Jag vet inte om jag håller med om arrangörsstatusen där, Lasse, men här är tråden om prova-på-dagen vi hade i Örebro i juli 2006. :krama

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=108404

Heeej Veronica. :krama Ahhh.... va det du som startade tråden. Minnet sviktar till förmån för en själv när man blir gammal ju. Jag förväntar mig att du kommer o gasar lite. Har 650cc i år som e toktrimmad med extra allt. Med fiiint dubbelpip på. Så det e ju en hoj som du gillar. Jag tar med lite nya julsånger o pepparkakor att muta dig med. Vi ses, för hur skulle du kunna motstå detta??

Last edited:
Heeej Veronica. :krama Ahhh.... va det du som startade tråden. Minnet sviktar till förmån för en själv när man blir gammal ju. Jag förväntar mig att du kommer o gasar lite. Har 650cc i år som e toktrimmad med extra allt. Med fiiint dubbelpip på. Så det e ju en hoj som du gillar. Jag tar med lite nya julsånger o pepparkakor att muta dig med. Vi ses, för hur skulle du kunna motstå detta??
Heeeej Lasse! Klart jag inte kan motstå en så fantastisk inbjudan från dig! :krama Toktrimmad 650 och julsånger is da shit! Pepparkakorna kan du ge till de andra flikkorna, så de är snälla hela dagen. :tungan

Kanske jag kan hjälpa till att lyfta upp en och annan hoj i gruspartiet? :D

Själv var jag ju skadad sist det begav sig och skötte ruljansen från marken. Gammal skrotig kropp du vet. :tuttar

24e juli it is. :kiss

På mistress Annas begäran lägger jag in en liten film ifrån örebrobanan här :
[YOUTUBE-ID]tzSvZe6oikY[/YOUTUBE-ID]

Ni behöver inte vara oroliga, det att är bara att rulla över hoppen (utan att vara livrädda) lungt å fint utan att behöva hoppa över dom, gjorde det det själv på supermoto lägret över valborg :Bugar Ser fram emot mer :tuttar i badtunnan nästa valborg :yoparty

Jag förlänger lägret till 2 dagar. Så ni får köra lite mera och bada i en badtunna på kvällen. Utan badtunna är det ju inte ett riktigt läger.

Jag var i Örebro och kollade när de tävlade i söndags. Såg sjukt kul och läskigt ut!
Några som tänker hänga med och testa?
Maud och jag åker dit redan den 22, direkt från Kinnekulle.

23.e spricker för mig med...hoppas ni får kul!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT