Ladies & Gent´s jag suger

Dali

Rekord i dekaltrimning
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Järfälla, STHLM
Hoj
Ingen hoj :-(, MG TF160
Eftersom jag suger så hårt på att köra tvåhjuling har jag sålt min lilla räser för att under vinter hålla mig på fyra hjul och slippa meka med gamla fanskapet. Men för att kunna känna fartvinden mot bakhuvet presenterar jag Eine kleine fürhjüling.
Men hata mig inte, till våren blir det ny bike.

PS. Chrille lyssna på Audioslave
 

Bifogat

  • bilen 4.gif
    bilen 4.gif
    19.5 KB · Visningar: 270
Inte pizza-räser, frisör-bil. Faaan, Dali, den där var gay asså.





Får jag testa?
 
Mattias det vet du....

Grabbar var glada att jag inte köpte nån bemwe iallafall, men jag vet jag är dum i huvudet :fakta
 
Disco.... det var väl det jag trodde. Ja ja, du är ju inte så gammal så det finns ju hopp för dig :p
 
Synd att man inte får ha nio tecken på sin personliga regplåt. DISCOTURK hade ju suttit som gjutet på den kärran.
 
Chrille skrev:
Vaddå? Kan inte turkar disca?!?!?!




.....dåligt, dåligt...

Hihi

Det är ironin. Jag är blatte och håller på med discon men jag är så långt ifrån att vara discoturk som man kan vara. Va fan jag gillar ju bågar. Hur många EJ LEN typer hittar man på en hoj (möjlightvis en sådan )
 

Bifogat

  • 27-240_l.jpg
    27-240_l.jpg
    13.2 KB · Visningar: 193
Jag menade att det var min disc-variant som var dålig.

Men jag trodde du var taliban ju?

Men allvarligt skojat- blir det rejsing nästa år?
 
K-Micke skrev:
Jag har åkt i en MG-TC.

Anteckna.........

Done

Chrille jag räknar med det. Jag vet inte vad bara. skitkul med 125R men jag pallar inte med stressen mellan körningarna. meka köra meka köra allahhhhhoakbar :crash
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top