Lade hojen!

vad gjorde ni på valborg då? Själv var man på en fest hos en brud man kände, men så kom massa oinbjudna gäster o förnsterrutor kraschades också slagsmål...men men, så kan det gå när inte haspen är på! :ajjabajja

jag satt hemma vid datorn, tänkte att jag ville festa men närmsta vettiga fest va 35 km bort... lite väl långt kanske :(

EDIT: har ju iofs kört en hel del hoj idag (olagligt, vilket gör de extra spännande... lr inte) :lol

Uhm, jag kom just hem :D Va hos en kompis, söp oss under bordet, och tydligen somnade jag där..uhm skål? :fyllisar

heheh ja röjjde inne i stan.. ja o en kompis va ÖVERALLT hehe.. och så åkte vi Cadillac ... Cruising i Sala vettu ;) .... hehe de va aaaskuul....

Hare bra !!

Jag gjorde en duktigt pinsam sak.
Gick på fest blev riktigt på pickalurven.
Senare på natten vaknade jag och behövde spy, så jag gick ner på toaletten och råkade spy på golvet, och full som jag va så missade jag att torka upp hälften.

Detta hade bara varit hyffsat pinsamt om det hade varit hemma. Men nu var det hemma hos min flickvän och hennes mamma var den som upptäckte spyan morgonen efter :( :zpy

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT