Laddregulator fj1200 87a

Galle

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2006
Hoj
FJ 1200
Hej!Läget börjar bli en smula desperat :4skrika har ej fått den beställda regulatorn(1,5vecka sen best)Semstern börjar nästa måndag24/7...Är det någon människa i Västernorrlands län som sitter på en ny eller en fullt fungerande beggad??? :( Goa människa hör av dig isf till mig!!!

Den inbyggda regulatorn i generatorn är väl svindyr? Köp en beggad generator från någon av MC-skrotarna (kika i nån sticky-tråd) istället.

andersbrink skrev:
2314586 Den inbyggda regulatorn i generatorn är väl svindyr? Köp en beggad generator från någon av MC-skrotarna (kika i nån sticky-tråd) istället.
Svindyra=Ja ,har kollat på skrotar, 7mail endast ett svar (negativt)Har en hojmek i grannskapet det är han som beställt.Det finns utomlands för ca 2000sek men i nuäget är jag ej hjälpt av det då jag endast har 10 dagar ledigt....har lite oflyt med denna hoj...hittills

Mitt tips är att ringa, mail kan ha en förmåga att inte bli besvarade av olika anledningar.

Senast jag kollade hade Demonteringen på Bike i Trollhättan 2st FJ-motorer till salu, men som sagt, man måste ringa, såhär års kan det ta låång tid att få mailsvar.

/Anders

En sån här?

http://www.electrexworld.co.uk/x1319.html

c:a 700:- inkl frakt

Jag beställde prylar därifrån i förmiddags, tog inte många timmar innan jag fick ett email med "hej, tack för din order, den är skickad med airmail blablabla , kollinummer ######" = den har jag hemma inom ett par dagar.

psxcare skrev:
2317036 En sån här?

http://www.electrexworld.co.uk/x1319.html

c:a 700:- inkl frakt

Jag beställde prylar därifrån i förmiddags, tog inte många timmar innan jag fick ett email med "hej, tack för din order, den är skickad med airmail blablabla , kollinummer ######" = den har jag hemma inom ett par dagar.
Nu bor ju du i stockholmsområdet,så transporterna går snabbare dit än till mig(metropol),men jag tackar för tipset,det är värdefullt för mig eftersom jag inte har stor koll på dessa sajter nyss återupptagit åkandet som jag har(varit helt borta från MC flera år) :tummenupp

Spelar ingen större roll var i sverige man bor. Enda skillnaden är väl att det brukar ta en extra dag för posten att få upp paketen norr om sundsvall om dom fortfarande lastar om dom där.

:tummenupp för electrexworld

Beställde generator i onsdags, i fredags när jag kom hem så låg den i brevlådan. Och någon gång mellan fredag och lördag så satt den där den skulle. Fn vad gott man sover efter lite kvälls/nattskruvande.

psxcare skrev:
2326580 :tummenupp för electrexworld

Beställde generator i onsdags, i fredags när jag kom hem så låg den i brevlådan. Och någon gång mellan fredag och lördag så satt den där den skulle. Fn vad gott man sover efter lite kvälls/nattskruvande.
Juste!!!Fick min kollad av MCmek,den ligger lite högt på laddningen men inom toleransen :lol bara att tuta å köra...får man hoppas :yoparty

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon