Laddergoat

RobinHolmström

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2009
Hoj
Hojlös:O
Vet inte om den varit uppe förut, men jag har suttit och asgarvat åt denna i minst 1 timme nu. Roligaste jag någonsin sätt:D

[YOUTUBE-ID]ggB33d0BLcY[/YOUTUBE-ID]

ahahahahaha :rofl :lol:lol

Kan inte sluta titta :lol

Last edited:
Sådär går det när man röker braj och spelar dator....

Sånt som är så otroligt löjligt. Personer som sitter och försöker vara roliga, men är i själva verket bara halvroliga som leder till att de istället skämmer ut sig.

Last edited:
Sånt som är så otroligt löjligt. Personer som sitter och försöker vara roliga, men är i själva verket bara halvroliga som leder till att de istället skämmer ut sig.

Det är väl det som kallas underhållning? :va

Eller på ditt sätt: En jävla idiot som just injicerat tjack och garvar åt en get... skitlöjligt tycker jag. Då är det så. Punkt.

jävla fjortsklipp och fjortisskratt.
Ja jag är sur nu på morgonen och det här gjorde inte saken bättre, killen som spelar är idiot, man behöver inte skrika o låta så mycket som möjligt bara för att man är dum i huvudet.

Ja jag är sur nu på morgonen och det här gjorde inte saken bättre, killen som spelar är idiot, man behöver inte skrika o låta så mycket som möjligt bara för att man är dum i huvudet.

Hårda bud :lol

Jodå.
[YOUTUBE-ID]bpV5InLw52U[/YOUTUBE-ID]

Haha fan vilket joddlarmiffo, den var faktiskt mycket bättre än förra inlägget även fast han är helt puckad.

BRAVO Skrotnisse!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...