Ladda upp en fil på internet som bara en kan ta hem

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Finns det någon site där jag kan ladda upp en rar fil med lite bilder och som bara en människa med lösenord kan ta hem igen och så tas det bort efter det? Ska skicka nå bilder till en som inte har msn, irc, icq osv. Min gmail vägrar låta mig skicka också.

honkiie skrev:
Finns det någon site där jag kan ladda upp en rar fil med lite bilder och som bara en människa med lösenord kan ta hem igen och så tas det bort efter det? Ska skicka nå bilder till en som inte har msn, irc, icq osv. Min gmail vägrar låta mig skicka också.

www.yousendit.com :tummenupp
...eller
www.dropload.com

Edit: på båda sidorna försvinner filerna efter ett tag och endast den man skickar till kommer åt dem. Däremot har dropload nackdelen att man bara har ett försök på sig. Jag rekomenderar www.yousendit.com

En annan lösning:

Annars kan du packa ner grejerna i en rar fil med Winrar och sätta ett lösenord som ska skrivas in när man ska packa upp den sen. Och då kan du ju lägga upp den varsomhelst på nätet.. Den är ju endå värdelös om man inte kan lösen för att öppna filen.

Zee skrev:
En annan lösning:

Annars kan du packa ner grejerna i en rar fil med Winrar och sätta ett lösenord som ska skrivas in när man ska packa upp den sen. Och då kan du ju lägga upp den varsomhelst på nätet.. Den är ju endå värdelös om man inte kan lösen för att öppna filen.

...eller så går man in på www.yousendit.com
..skriver adressen till mottagaren.
..väljer fil..
Trycker på knappen "Send" så är det klart.....

Mottagaren får en länk till filen som tas bort efter 48 timmar...

Edit1: Inte meningen att dissa ditt förslag men det lät så bökigt!

korvgubbe skrev:
...eller så går man in på www.yousendit.com
..skriver adressen till mottagaren.
..väljer fil..
Trycker på knappen "Send" så är det klart.....

Mottagaren får en länk till filen som tas bort efter 48 timmar...

Edit1: Inte meningen att dissa ditt förslag men det lät så bökigt!

Ingen eld på spisen. Jag ville bara ge hnm litta valmöjligheter..

..visste inte om man måste regga sig o sånt på sidorna, för det kan ju va bökigt o mecka med osso..

anyhooo..

Paradoxy skrev:
Är det nakenbilder på dig eller på någon annan? :tomten
You wish! Nämen det är bara nå vanliga bilder, men jag vill ändå inte att någon annan ska ha dom helt enkelt.

korvgubbe skrev:
Jag tror det är "lycktstolps-kickar-filmer"...
Nejnej, absolut inte, det är nånting helt.. annat... :gnissla

Zee skrev:
Ingen eld på spisen. Jag ville bara ge hnm litta valmöjligheter..

..visste inte om man måste regga sig o sånt på sidorna, för det kan ju va bökigt o mecka med osso..

anyhooo..

På dropload måste man skapa ett konto..(även om det kan göäras snabbt och anonymt)

www.yousendit.com
är vansinnigt enkelt eftersom det inte kräver någon inlognging eller dyl.. bara skriva mottagare, välja fil och skicka... t.o.m enklare än att skicka filen från hotmail...

honkiie skrev:
You wish! Nämen det är bara nå vanliga bilder, men jag vill ändå inte att någon annan ska ha dom helt enkelt.

Nejnej, absolut inte, det är nånting helt.. annat... :gnissla

Jag använde www.yousendit.com för att ge kompisen tillgång till årets semesterbilder.. det blev 112mb i en zipfil... Tog en liten stund att ladda upp men det var ju inte något jag behövde sitta å glo på..

FINS D PICKS NÄR NI SPARCKAR SÅ VILL JA SE!!!!!!!!!!!!!! ALLA KETTING MED LEMA R BORDE FÅ KOPIORNA PÅ BILD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHA JÄVLA STOLLPAR DRA FÖR HELVETTE KÄRING.

:yoparty :yoparty :yoparty :kulspruta :kulspruta

Markus skrev:
FINS D PICKS NÄR NI SPARCKAR SÅ VILL JA SE!!!!!!!!!!!!!! ALLA KETTING MED LEMA R BORDE FÅ KOPIORNA PÅ BILD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHA JÄVLA STOLLPAR DRA FÖR HELVETTE KÄRING.

:yoparty :yoparty :yoparty :kulspruta :kulspruta
Jå jag fillmade när vi sparkade skitten ur dom jävlarna!!1 Men jag håler på att reddischera filmen med bra hävvy metall låtar i bak grunden!!1 Senn kann jag skika ut dom till er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :yoparty :yoparty

Zee skrev:
En annan lösning:

sånna lösenord går ju få bort om man bara vill

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...