Lackering

gachupin

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2011
Hoj
2004, Ducati Monster S4R
Jag funderar på att omlackera en naken hoj (ducati monster). Vet ni vad det kan gå på? Alternativt om det finns några här som tycker att sånt är kul?

Last edited:
Ska det vara i orginallack? Finns endel firmor som tar från 4k och uppåt beroende på hur mycket jobb det är. Vill du få det riktigt bra gjort fast det kostar lite så kan du pm:a, lämnade in min hoj dit som hade några repor i ramen, andra firmor skakade bara på huvudet och sa att det inte gick att matcha den färgen, medans dessa grabbar gjorde ett strålande jobb!

Ska det vara i orginallack? Finns endel firmor som tar från 4k och uppåt beroende på hur mycket jobb det är. Vill du få det riktigt bra gjort fast det kostar lite så kan du pm:a, lämnade in min hoj dit som hade några repor i ramen, andra firmor skakade bara på huvudet och sa att det inte gick att matcha den färgen, medans dessa grabbar gjorde ett strålande jobb!

Jag vill ha ny färg på hojen :) 4000 för allt är överkomligt :)

Jäkligt nice monster!!

Detta är lite roligt för det finns en annan tråd här på forumet som handlar om hur mycket hojar sjunker i värde när man lackar om dom. Men då är det i första hand sporthojar man pratar om. Ett monster tror jag kan bli åt andra hållet om man gör det snyggt :tummenupp

Det tror jag också... men framför allt, ska jag lackera om min ducce som på bilden är det för att jag vill behålla den. Monstern s4rs är den hojen som jag vill äga resten av livet :)

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R