Lackering av fälgar

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
KTM
Efter 30 minuters sökning på forumet så orkade jag inte mer. Vet inte om det var för att jag inte ätit något på hela dagen men kunde helt enkelt inte hitta någon information. Min fråga till er kunniga och snälla människor där ute:

Jag vill lacka mina fälgar på min KTM 625:a. Shoppen ska finnas i Stockholm. Vart är de snabbast/duktigast på detta. Har sökt på Google med, men har inte kunnat ringa runt pga öppettider.

Och en sista snabb fråga:

Någon shysst hemsida där de säljer saker till min båge, vill ha allt från blinkers till speglar? Har sett att många länkar till sidor som finns i tyskland, afganistan, och kina. Beror det på att det inte finns något utbud i Sverige eller har det endast med priserna att göra.

Tacksam för svar.

MVH
David

Intera Sverige AB
Smärgelv. 3
14250 SKOGÅS
Tlf. 08 - 18 81 81

http://www.intera.nu/

Jäkligt smutta å ha å göra med, aldrig lämnat ekerhjul till dem dock vilket jag antar att det e du har.

Intera Sverige AB
Smärgelv. 3
14250 SKOGÅS
Tlf. 08 - 18 81 81

http://www.intera.nu/

Jäkligt smutta å ha å göra med, aldrig lämnat ekerhjul till dem dock vilket jag antar att det e du har.

Tack som fan kiko!

Ekerhjul är det ja. Fan hur många tum har jag egentligen? Borde väll vara 10-16? Haha :arsele

Mc-fälg lackering 1 200 (exkl. moms).
Om jag har förstått det hela rätt så är det priset för en fälg? Rätt mycket pengar eller har jag fel?
Normalpris för att lacka 4 bilfälgar brukar väll gå på 1500-2000 MAX :va

Last edited:
Efter 30 minuters sökning på forumet så orkade jag inte mer. Vet inte om det var för att jag inte ätit något på hela dagen men kunde helt enkelt inte hitta någon information. Min fråga till er kunniga och snälla människor där ute:

Jag vill lacka mina fälgar på min KTM 625:a. Shoppen ska finnas i Stockholm. Vart är de snabbast/duktigast på detta. Har sökt på Google med, men har inte kunnat ringa runt pga öppettider.

Och en sista snabb fråga:

Någon shysst hemsida där de säljer saker till min båge, vill ha allt från blinkers till speglar? Har sett att många länkar till sidor som finns i tyskland, afganistan, och kina. Beror det på att det inte finns något utbud i Sverige eller har det endast med priserna att göra.

Tacksam för svar.

MVH
David

Jag rekomederar Saltsjö-Boo industrilackering, som trots sitt namn ligger bredvid E4:an vid Hallunda en bit utanför Skärholmen.
Janne som har stället är hojåkare, visserligen bakåtlutat, men helt suverän att ha att göra med. Priset blev också mycket bra, till skillnad från andra jag ringde runt till. Han blästrar inte fälgarna dock.
Lackade mina TL1000-fälgar där, men de e precis som föregående talare inte heller med ekrar. Jobbet blev mycket bra!
De lackar med pulverlackering vilket jag rekomenderar istället för våtlack, det håller mycket bättre, speciellt om du åker grus...
Ring o kolla pris och berätta vad du har...

S - B Industrilackering AB
Fågelviksv. 18, 145 53 NORSBORG 0708-77 99 97
Även 08-531 761 77

Det ligger jättenära förortsvillan, får ta en sväng där och kolla lite. Tack för det Peter Pan.

Ringde till Janne och fick veta att det skulle kosta 500:-/fälg, så det är shysst. Får dock vänta tills augusti.

Last edited:
Back