Lackerare i sthlm's området.

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Hej alla glada bikers!

Jag hade tänkt mig att lämna in min tank på lackning, tanken är av metall, INTE plast.

Undrar om ni kan tipsa om några billga och service medvetna lackerare? Berätta gärna om egna erfarenheter av just den lackeraren..

tack på förhand!

tvålen skrev:
Hej alla glada bikers!

Jag hade tänkt mig att lämna in min tank på lackning, tanken är av metall, INTE plast.

Undrar om ni kan tipsa om några billga och service medvetna lackerare? Berätta gärna om egna erfarenheter av just den lackeraren..

tack på förhand!

TAF AB Smart repair ligger nära MC-Donken på Surbrunnsgatan/Sveavägen, är nyöppnade och inriktar sig mot reparation av små lackskador på bil och mc. Att lackera en hel kåpa är väl ungefär maximalt vad de kan/vill göra.

Här slipper du den sjuka prissättningen som Sthlm lackerarverkstäder har skapat genom kartellbildning :rolleyes:

Bara små arbeten, bra priser och extremt korta väntetider :tummenupp

Jag hittar inte visikortet just nu, mobil till Tommy B. 070-746 38 00

Last edited:
För övrigt får den som vill/orkar gärna berätta vad ni betalar för era målningsarbeten.

Jag fick en cuts + sid+toppkåpor ( orginal duccekulör )lackerade av en billackerare på Värmdö, kostade 4000,- och det var självkostnadspris. Normalt utpris 8.000,-

Känns definitivt onödigt dyrt och inte vad ni möter hos firman nämd i ovanstående inlägg.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats