Lacka tank -Pris?

Alstare

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2006
Hoj
K1 1k
Har en liten fundering på att köpa ett set hongkong-kåpor på eBay och skulle i så fall behöva lacka om en tank.... E helt lost på området så jag har ett par frågor:

Vad kostar det ungefär med underarbete och alles att få en tank lackad (en färg + dekaler under klarlack)?
Var vänder man sig i GBG?

Dekaler kan du nog få hjälp med hos www.adsign.se

De har hjälp mig med dekaler.

fireblade.jpg

rasorblade.jpg

Dekaler kan du nog få hjälp med hos www.adsign.se

De har hjälp mig med dekaler.

fireblade.jpg

Var cbr-en rosa lila innan eller :) Det ser ju ruskigt proffsigt ut...speciellt snyggt på motarden!:tummenupp kostade massor?

I dekalväg hade jag egentligen mest tänkt mig att ha ett bara ett sucka märke eller kanske ett corona märke eller så lite beroende på vilka kåpor jag skaffar... Men nu blev man ju sugen på att göra lite mer.... :)

Är det ingen som har koll på vad det ska kosta att lacka en tank?:confused:

Var cbr-en rosa lila innan eller :) Det ser ju ruskigt proffsigt ut...speciellt snyggt på motarden!:tummenupp kostade massor?

I dekalväg hade jag egentligen mest tänkt mig att ha ett bara ett sucka märke eller kanske ett corona märke eller så lite beroende på vilka kåpor jag skaffar... Men nu blev man ju sugen på att göra lite mer.... :)

Är det ingen som har koll på vad det ska kosta att lacka en tank?:confused:
:tummenupp
Jepp allt rosa blev grafitgrått

Jag kan lacka tanken åt dig (det blir typ så bra som det kan bli, ingen sunkig garagelack ;) )

Har lackat ett gäng racehojar och några HD om du behöver referenser :) Hör av dig så kan vi snacka om nått pris.

// Björn

Jag kan lacka tanken åt dig (det blir typ så bra som det kan bli, ingen sunkig garagelack ;) )

Har lackat ett gäng racehojar och några HD om du behöver referenser :) Hör av dig så kan vi snacka om nått pris.

// Björn

Jag skulle behöva lacka en tank jag med och en undertail:-)

fick nys om att du kan lacka

hej
jag har en cbr 900 somk behöver lackas, framkåpa samt tank, mattr svart som rest av hojen..

något du har lust med, jag kan slipa och fixa dom innan..
hör av dig
mvh
douglas
mobil 0735001025

// Björn

Kan du lacka bilar oxå eller?

Hej, tänkte kolla om det finns någon här som är lackerare eller känner någon?
Skulle behöva lacka tanken på hojen innan våren så tänkte kolla här innan jag börjar ringa runt till olika firmor:tungan

Back