lacka speglarna

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
jag gjorde en vurpa med hojen sommaren som var, och funderar nu på att lacka mina speglar som blivit lite skrapade & repade.

hojen e en vit/röd R6 från -99 och jag undar om någon här på forumet har en R6 eller R1 som lackat sina speglar röda & hur pass bra det igentligen blir.
kanske rent av någon som har bilder på sitt jobb ?
eller ska man helt enkelt lacka dom svarta ?

om jag nu skall lacka dom röda, så skulle det vara bra att veta var/vad för färg du/ni köpt ?

nu är jag inte ute efter att få hojen i sypersnyggt skick utan bara att bättra på den lite.

alla svar e tacksamt mottagna

Har för mig att någon (minns ej vem) lackade sina FZR-speglar. Det blev najs som fan...

/Sorry för världens minst givande inlägg, men visst, det finns folk som lackat speglar på forumet :)

Eller köp nya i kolfiberlook, Jag har beställt av majtii som har bikersneed.se
kolla under "Diverse" jag har har beställt Aero speglarna. Tror dom hade passat bra på din oxå. :tummenupp

Last edited:
Har lackat en del firebladespeglar, slipa ner med och köp biltemas mattsvarta blir hur bra som helst, lacka bägge :D Ska du ha en blank färg så lacka med 2-komponent annars ser det ut som vedbod-mäck. Men som sagt mattsvart från templet funkar, ser riktigt nice ut...

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats