Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Linusp3 skrev:2518031Är det ingen här inne som har kommit på idén att "lacka" sitt skinnställ? Fatta va fräckt att spraya om skinnstället till en stålmannendräkt...![]()
Mr Helmut skrev:2518054Full eller?![]()
Dumaste jag använt sprayburk på var ett bakdäck![]()
Linusp3 skrev:2518031Är det ingen här inne som har kommit på idén att "lacka" sitt skinnställ? Fatta va fräckt att spraya om skinnstället till en stålmannendräkt...
Edit: Ållrajt... jag är full.
Jörgen Karlsson skrev:2518091En rätt rolig grej är att stryka svartfärg på ett par bildäck, lägga ett ljust men slitet och skitigt skinnställ på sniskan framför bilen och köra över det.
Linusp3 skrev:2518087Jajjemen. Men spray på däck låter faktiskt snäppet dummare... Varför, ville du bakslangen i neongult eller?![]()
Ricky79 skrev:2518100Istället för att lacka om stället kan man designa sitt eget som jag gjort via Jernbergs som ligger i Malung!
Jörgen Karlsson skrev:2518091En rätt rolig grej är att stryka svartfärg på ett par bildäck, lägga ett ljust men slitet och skitigt skinnställ på sniskan framför bilen och köra över det.
Man ser rätt ruggad ut sittande på hojen med bilspår tvärs över ryggen kan jag säga.
Bilister vågar inte tuta på en sån kille som glider mellan köerna: "han ser ju helt härjad och oförbätterlig ut ändå".
/J
mooslund skrev:2519530![]()
Fan va klockrent! det ska jag göra med mitt gammla skitställ som jag åker i!
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten