dennisss
Ny medlem
Hejsan, jag har en ett par år gammal KTM 450 exc, till vintern tänkte jag fixa till den, och det som stör mig mest är motorkåporna på bägge sidor har lite slitage, alltså, dom är ju grå, men så har det nötts bort så det är bitvis ännu gråare, ni förstår hoppas jag, kan man lämna in sånt för lackning, eller köper man nya (dyrt?) och funkar det att lacka på en sådan typ av hoj som blir rätt varm, håller det?
Hoppas på svar från någon med erfarenhet av detta!
Dennis
Hoppas på svar från någon med erfarenhet av detta!
Dennis