Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lämna in dom på pulverlackering då vet du att färgen sitter kvar..Tzr91 skrev:tja! jag ska lacka om mina fälgar. Vad blir bäst? om jag använder kompressorfärgspruta eller elfärgspruta? inga oseriösa svar tack..//Chrille
print_screen skrev:Lämna in dom på pulverlackering då vet du att färgen sitter kvar..
print_screen skrev:Lämna in dom på pulverlackering då vet du att färgen sitter kvar..
Jag betalar 1000 spänn för mina som är inne på lack nu. Tycker det känns lite dyrt. Är underjobbet o.k så kan man säkert hitta någon som gör det billigare om man ringer runt! Intera i sthlm skulle ha 2.200:- Det tyckte jag var svindyrt, men då gör de också underarbetet och kanske någon mindre reparation för dom pengarna! 2-3000 då snackar vi hela hojjen!PacMan skrev:Nån som har ett hum om vad det skulle kunna kosta att lacka ett par fälgar i Kawa-grönt. Jag menar, är det i storleksordningen 500-1000, eller så mycket som 2-3000 lappar? Skulle la kunna tänkt mig att göra en del av slipjobbet själv.
1000kr är billigtVFRGUBBEN skrev:Jag betalar 1000 spänn för mina som är inne på lack nu. Tycker det känns lite dyrt. Är underjobbet o.k så kan man säkert hitta någon som gör det billigare om man ringer runt! Intera i sthlm skulle ha 2.200:- Det tyckte jag var svindyrt, men då gör de också underarbetet och kanske någon mindre reparation för dom pengarna! 2-3000 då snackar vi hela hojjen!
2-3000 för hela hojen, kliv ner från din fantasivärld nu då, skall du lacka en hel hoj så kommer garanterat bara materialet kosta2-2500krVFRGUBBEN skrev:Jag betalar 1000 spänn för mina som är inne på lack nu. Tycker det känns lite dyrt. Är underjobbet o.k så kan man säkert hitta någon som gör det billigare om man ringer runt! Intera i sthlm skulle ha 2.200:- Det tyckte jag var svindyrt, men då gör de också underarbetet och kanske någon mindre reparation för dom pengarna! 2-3000 då snackar vi hela hojjen!
Jag lackade om min VFR, pröjsade 3000 inkl rep av div plast och buckla i tank. o.k ett svinbra pris, meb frågan var var det kostade att lacka ett par fälgar och det springer knappast iväg på 2-3 tusen eller hur!Ravetrancer skrev:2-3000 för hela hojen, kliv ner från din fantasivärld nu då, skall du lacka en hel hoj så kommer garanterat bara materialet kosta2-2500kr
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |