blackburn_xt
1234
- Gick med
- 10 Aug 2005
- Hoj
- Nsr 125 -98, Yamaha xt 350 med yz 250 fram/bakfälg ,sving, och framgaffel
Tja, vad ska jag ha för Sorts färg när jag lackar bromsok som är Aluminum?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bromsoks färg.blackburn_xt skrev:2085429Tja, vad ska jag ha för Sorts färg när jag lackar bromsok som är Aluminum?
Det finns lite överallt, tex på ok/q8 där jag bor.blackburn_xt skrev:2085446Var köper jag det? Eller försäker du bara vara rolig?
Det blir så med folk här om man kommer med bra frågorblackburn_xt skrev:2085980Tack! Fan va alla är hjälpsamma!![]()
![]()
Är du trög på någevis?!Loy skrev:2085701Tänk på att färgen ska tåla hög temperatur med.
BROMSOKSFÄRGNSR_MAN skrev:2085889Köp motornblocks färg![]()
Cyren skrev:2086102Är du trög på någevis?!tror du inte att bromsoksfärg tål värme? tror du att nån tänkte, "aha, vi tar vanlig färg och säger att det är bromsoksfärg utan att kvalitetstesta den" vavavavav?!?
BROMSOKSFÄRGska de va så jävla svårt
Jo, men motornblocks färgen tål mycket högre värmeCyren skrev:2086102Är du trög på någevis?!tror du inte att bromsoksfärg tål värme? tror du att nån tänkte, "aha, vi tar vanlig färg och säger att det är bromsoksfärg utan att kvalitetstesta den" vavavavav?!?
MEN TÅL DEN BROMSVÄTSKA?!?!? VAVAVAV!?!?NSR_MAN skrev:2086129Jo, men motornblocks färgen tål mycket högre värme![]()
Cyren skrev:2086142MEN TÅL DEN BROMSVÄTSKA?!?!? VAVAVAV!?!?
Det finns ytterligare alternativ, som är snyggast och minst lika hållbart som bromsoksfärg (INTE NÅTT ANNAT SKIT) och det är att pulverlacka. Men det kostar mer och det är inget du gör själv.
Mr EmCom skrev:2087147tro på han, har har ju lackat sin själv, dom blev jävligt heta!![]()
![]()
Min kompis lacka på bilen, han sa att bromsoks färgen bara smälteCyren skrev:2087197![]()
Isåfall va det inte 2-komponents färg, men om det nu var det så måste hans underarbete varit kassNSR_MAN skrev:2087245Min kompis lacka på bilen, han sa att bromsoks färgen bara smälteså han tog motorblocks färg, de funka hur bra som hälst
![]()
Håller medBärgren skrev:2088704Falu Rödfärg is teh shit![]()
Fan.. jag ville ju vara ensam om den färgen!Bärgren skrev:2088704Falu Rödfärg is teh shit![]()
Cyren skrev:2086102Är du trög på någevis?!tror du inte att bromsoksfärg tål värme? tror du att nån tänkte, "aha, vi tar vanlig färg och säger att det är bromsoksfärg utan att kvalitetstesta den" vavavavav?!?
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |