Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skrev bara det som står i reglementet, det kan ha varit annorlunda på den svart/vita tiden när du tog licensSen har säkert sandis rätt men...
BTW tog också licens 04![]()
Om inte mitt elefantminne är helt ute o cyklar, så av någon anledning kopplar jag ihop dig med en på kursen i Linköping. Du har lite mer fart nu för tiden, eller?![]()
Jag kommer ihåg att du fick bassning i besiktningen för din tillplattade colaflaska som du hade som uppsamlingskärl, detta borde ha varit ditt första race på LMS. Det låg i magkåpan och var platt som en sill. Inga 0,5 dl där inte.stämmer nog jävligt bra...
Kopplar du till dena kanske? de e i alla fall jag haha
http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=4471
De va tider de... Ja lite mer kanske hehe
I år har Sunkan bromsat 10 meter senare och ibland kommit lika många meter längre ut i sandfållorna jämfört med förra året.Om inte mitt elefantminne är helt ute o cyklar, så av någon anledning kopplar jag ihop dig med en på kursen i Linköping. Du har lite mer fart nu för tiden, eller?![]()
Jag kommer ihåg att du fick bassning i besiktningen för din tillplattade colaflaska som du hade som uppsamlingskärl, detta borde ha varit ditt första race på LMS. Det låg i magkåpan och var platt som en sill. Inga 0,5 dl där inte.![]()
I år har Sunkan bromsat 10 meter senare och ibland kommit lika många meter längre ut i sandfållorna jämfört med förra året.
Hellre kravlande i gruset under ett racet än kliandes i skrevet framför datornSkam den som ger sig haha!
Hellre kravlande i gruset under ett racet än kliandes i skrevet framför datorn![]()
En krasch kan aldrig bli någon typ av förnedring, däremot kan en regndans i ren frustration efter ett misstag vara kul att seHellre klia sig i skrevet framför datorn än att utsätta sig för total förnedring efter att man har kravlat ur gruset...![]()
En krasch kan aldrig bli någon typ av förnedring, däremot kan en regndans i ren frustration efter ett misstag vara kul att se![]()
Aha, du menade såHehe... Nä kraschen var ingen förnedring, men att iförd Yama-ställ få skjuts av en Honda... I rest my case![]()
Hehe... Nä kraschen var ingen förnedring, men att iförd Yama-ställ få skjuts av en Honda... I rest my case![]()
Mest en slump att jag kom ihåg det för jag stod rakt bakom dig.Satan vilket minne, klart imponerad...
![]()
haha japp de va första racet... Jädrar va nervös jag var för de där.
Trodde jag aldrig skulle få köra. Första besiktningen nånsin de va svettigt...
stämmer nog jävligt bra...
Kopplar du till dena kanske? de e i alla fall jag haha
http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=4471
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |