lösa fikat på onsdagar

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
eftersom vi inte ska ha någon lokal(som jag har fattat det hela) så måste vi lösa fikat på onsdagar, mitt förslag är att vi gör ett schema med vecko nr och alla skriver in sig där. för min del är det inga problem att ta det nu på ons, såvida inte mattias vill ta det, det va ju någon som snackade om äppelkaka på min vänstra sida i lördags

den som håller med bostad får fika fixar kaffet, resten av medlemarna fixar fikabröd

andra förslag??????????????

TERMINATOR skrev:
såvida inte mattias vill ta det, det va ju någon som snackade om äppelkaka på min vänstra sida i lördags

Det var inte jag som snackade om äppelkaka... :4skrika
Om Åsa svamlar på fyllan så får det stå för henne. :D

TERMINATOR skrev:
eftersom vi inte ska ha någon lokal(som jag har fattat det hela) så måste vi lösa fikat på onsdagar, mitt förslag är att vi gör ett schema med vecko nr och alla skriver in sig där. för min del är det inga problem att ta det nu på ons, såvida inte mattias vill ta det, det va ju någon som snackade om äppelkaka på min vänstra sida i lördags

den som håller med bostad får fika fixar kaffet, resten av medlemarna fixar fikabröd

andra förslag??????????????
Mitt förslag är att vi skiter i att göra nåt schema som iallafall inte kommer stämma efter 1 vecka.

Vill man fika så skriver man i fikatråden. Sen görs det upp mellan de som ska fika vart man ska vara.

Då slipper man alla sistaminuten-ändringar av schemat som nån missar och åker till fel ställe m.m.

:klappar :tummenupp
Kyckling skrev:
Mitt förslag är att vi skiter i att göra nåt schema som iallafall inte kommer stämma efter 1 vecka.

Vill man fika så skriver man i fikatråden. Sen görs det upp mellan de som ska fika vart man ska vara.

Då slipper man alla sistaminuten-ändringar av schemat som nån missar och åker till fel ställe m.m.

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...