Lördagskörning 21/5

vafn.... söderut. jag som för en gångs skulle tänkte bege mig norröver med kameror o skit... aja får kolla här igen när jag vaknar...

Ja, nu sitter vi på krogen så det finns en viss risk att jag inte dyker upp: -)

Men det var iallafall fet körning i fredags, kan leva länge på den, säkert till på söndag.

Micke™;5205150 skrev:
äh du hinner nyktra till för lite körning :D

Ja, kanske. Men då vill jag komma med på bild när jag kramar tallen på Bulten. Dvs efter jag har kört av för att mitt balanssinne inte funkar när jag är baskis. :p

Ja, kanske. Men då vill jag komma med på bild när jag kramar tallen på Bulten. Dvs efter jag har kört av för att mitt balanssinne inte funkar när jag är baskis. :p

Blir svårt då jag tänkte bege mig norröver och se om jag kan få med några skrevraketer på bild. däremot ska eisbaer vara på bulten vid tolv eller vad han skrev så chansen att ni fastnar på bild är inte helt utesluten...

eller nej nu ljög jag... det var ju på söndagen han skulle hänga där :D

Last edited:
Micke™;5205158 skrev:
Blir svårt då jag tänkte bege mig norröver och se om jag kan få med några skrevraketer på bild. däremot ska eisbaer vara på bulten vid tolv eller vad han skrev så chansen att ni fastnar på bild är inte helt utesluten...

eller nej nu ljög jag... det var ju på söndagen han skulle hänga där :D

Jaha, ja,din svikare.

Vi är ett gäng som samlas lör 17,00 donken väsby, för er som inte vill köra söder

Ja, nu sitter vi på krogen så det finns en viss risk att jag inte dyker upp: -)

Men det var iallafall fet körning i fredags, kan leva länge på den, säkert till på söndag.

Bra tänkt! Man ska fan avstå att köra bakis... Det kan kosta mer än det smakar. Tummen upp för att du känner så.

Skogis kl10?? Vafan kan man få vakna och klä på sig först innan det är dags att dra iväg? :va
Finns det verkligen en mänsklig själ som inte ligger hemma i sängen och vrider sig och kämpar mot bakfyllan en lördag morgon kl10?

Donken väsby kl17 låter lite vettigare! :D Kanske ses där...

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka