El_mako
Åter
Aldrig rolig läsning sånt här
Hoppas att du läker snabbt, krya på dig.
// El_mako & JeJo

Hoppas att du läker snabbt, krya på dig.
// El_mako & JeJo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ibland e de bättre man håller tyst o inte säger vad man tycker o tänker.
Ingen vidare kamratlig inställning du har.
Om det skulle hända dig, så vet vi ju vad du vill.
En stannar kvar, resten gazzar vidare o har kul, så kan din hoj stå kvar vid sidan om vägen så du själv kan ta hand om den när du får möjlighet.
Trafiken runtomkring e ju ingen fara heller...
Jag menar en pers räcker ju för att stabilisera nacke, stoppa en blödning i benet, o kanske en annan blödning nån annanstans... + Stoppa trafik.
Samla ihopa delar från mc, ev kanske få hem hojen. Möta upp ambulans om dom inte hittar ut till dom krokiga små vägar vi ger oss ut på.
Nä, kör man i ett gäng så hjälper man varandra...
Även om man inte känner varandra som bästa kompisar.
Särskillt som i en "vad jag förstått" allvarlig situation som detta.
Den som ligger där kommer vara jävligt tacksam för hjälpen.
Man ställer helt enkelt upp för varandra.
Been there, Done that.
Hoppas Oscar tillfrisknar fort! Jävligt tråkigt när sånt här händer.
Mvh // Gadde
som ja sa ja vet inte hur de va i detta fallet men när man har fått undan alla delar som dom inte utgör någon trafikfara o sånt vilket inte tar så lång tid för det mesta. därefter e de inte så mycke att göra för de flest o från erfarenheter så sänker de flest inte farten förrän de står en polis där + att du har inga rättigheter att stoppa trafiken. o när väl ambulansen har kommit så finns där inget mer att göra men som jag förstod de så körde många ti harlösa för att lämna en hoj vilket bara kräver 2 pers vilket även kunde ha gjorts undertiden ambulansen va på väg.
som ja sa ja vet inte hur de va i detta fallet men när man har fått undan alla delar som dom inte utgör någon trafikfara o sånt vilket inte tar så lång tid för det mesta. därefter e de inte så mycke att göra för de flest o från erfarenheter så sänker de flest inte farten förrän de står en polis där + att du har inga rättigheter att stoppa trafiken. o när väl ambulansen har kommit så finns där inget mer att göra men som jag förstod de så körde många ti harlösa för att lämna en hoj vilket bara kräver 2 pers vilket även kunde ha gjorts undertiden ambulansen va på väg.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten