Lördagsgazz 22/8

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Då var det väl på tiden att man skrev en tråd om morgonsdagens körning. Allt som allt blir det lite en favorit i repris från förra lördagen, dock med bättre väder hoppas vi.

Samling Eslöv 15.15 för avfärd 15.30, möter upp RoH i Kågeröd 16.00 och sen kör vi en runda på ett par timmar.

Väl mött!:tummenupp

Jag e på:
Samling Staffanstorp 14.45 för avfärd 15.00 så möter vi upp i elsöv.

Precis hemkommen efter 25mil ... Tackar allihopa hör en kanonrunda.

Som vanligt så hoppade trådstartaren (RebeX) av i Klippan ...... muhahahahahaha

någon som inte vågade säga det själv. jävligt fegt tycker jag. kör förbi då om den personen nu e så jävla snabb... skit samma. jag e ju tjej, å kör en gammal hoj, då e man automatiskt långsam.

Haha haha haha, de va de dummaste ja hört, men bra o veta för då e de inte mycke lönt att ja kör me dom eftersom ja o Rebex oftast håller ca samma tempo...

Tråkigt för Rebex, men bra upplysning..

Haha haha haha, de va de dummaste ja hört, men bra o veta för då e de inte mycke lönt att ja kör me dom eftersom ja o Rebex oftast håller ca samma tempo...

Tråkigt för Rebex, men bra upplysning..

Äh, jag e inte sur, det är väl hans problem som e så feg att han inte bara ber om att få köra om som alla andra?

jag vet att jag inte e så snabb, så jag har inget problem med det. Och jag körde hem för jag skulle på 20års-fest:tuttar

Äh, jag e inte sur, det är väl hans problem som e så feg att han inte bara ber om att få köra om som alla andra?

Då måste han ju titta dig i ögonen själv och det är ju jättejobbit ... mycket enklare och gnälla till någon annan ... då behöver man ju inte stå till svars för något .....:tummenupp

Då måste han ju titta dig i ögonen själv och det är ju jättejobbit ... mycket enklare och gnälla till någon annan ... då behöver man ju inte stå till svars för något .....:tummenupp

mmm nu trodde ju stackars riddick att han sårat mig när han sa att någon sagt jag va långsam, och att det va därför jag körde, men så va det ju inte...

Äh, vad töntigt. Det är ju som sagt fritt fram att byta platser.
Hoppas du hade roligt på 20-årskalaset iaf! :banana

Bara att flytta fram eller bak vid stoppen:tummenupp

mmm nu trodde ju stackars riddick att han sårat mig när han sa att någon sagt jag va långsam, och att det va därför jag körde, men så va det ju inte...
Synda att du missat sista delen 2 ggr nu tror du hade gillat dom vägarna:)

Last edited:
Bara att flytta fram eller bak vid stoppen:tummenupp

Synda att du missat sista delen 2 ggr nu tror du hade gillat dom vägarna:)

Precis det jag menar! e väl bara å be om att få köra om om man tycker det går långsamt? Hade jag haft tid hade jag stannat å frågat vem det va som tyckte det gick långsamt, sen hade jag sagt att vi bytar plats om vi bytar hoj, hade varit kul å se :D

Ja jag tycker det är tråkigt för jag vill ju lära mig bra vägar åt det hållet... men vafan, det går fler tåg:tummenupp

Äh, vad töntigt. Det är ju som sagt fritt fram att byta platser.
Hoppas du hade roligt på 20-årskalaset iaf! :banana

haha det va asball! min polare har clownskräck, det va maskerad och en kille va utklädd till joker i batman, hon storlipade hela tiden, skakade som fan, va skitkul! :fyllisar:hoppskrat

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...