Lördagsgazz 15/8

jaaa... men som sagt, jag kanske kan va med en stund iaf=P vill ju inte missa det, eller dig för den delen, även om du inte är kär i mig längre=:krama

Hehe, en stund, 10 min? :tungan

Men jag har ju berättat hur det ligger till med det där! Jag kommer alltid vara kär i dig, men man måste vara öppen för andra möjligheter också... typ... :)

Jag pratade med Riddick och han ville visa vägen på lördag.. Så om ingen annan känner sig manad så kunde han möta oss på söderåsen. (eslöv var långt bort) :tungan

Dem är inte så dumma dem där uppe i RoH :D

du hinner väl bli körduglig till kl 12??? anpassa mänden alkohol efter hur viktigt umgänget är dagen efter, i det här fallet, EEEENOOOOORMT viktigt!

Jovisst hinner jag nyktra till;) men mina planer har blivit ändrade..Ska ut o leka på en raka imorn också så vet inte om det blir gazz sen raka eller lek för hela slanten..:yoparty

Jovisst hinner jag nyktra till;) men mina planer har blivit ändrade..Ska ut o leka på en raka imorn också så vet inte om det blir gazz sen raka eller lek för hela slanten..:yoparty

ge dig.. jag ska också till rakan ju, om vi gazzar ihopa går det fortare, vi är i sjöbo kl 15-16 :D

pga vädret så skjuter palle upp turing gazzet till imorgon

då blir man ju sugen på att hänga med er idag istället, dock verkar de piss regna fram till kl 15 idag:

meteogram.png

vad sägs om att skjuta upp Lördagsgazet till 15 tiden istället?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti