Lördagsgazz 10/10 - 09

Nemas problemas! Ja men du gjorde en "offe", det är inte helt ovanligt att det händer på Eslövsrundan.

Verkar som du vet något jag aldrig fått höra :va

Jag hörde att det ringde så jag tog sikte på telestolpen, men halvägs dit kom jag på att d var mobilen i fickan :krama:D

Om RebeX börjat köra av sin svans är det dax att svansen tar en BKK eller två :D Skönt att alla verkar må bra :tummenupp

Läs ovanstående bortförklaring, och tro gärna på den :gnissla

... det brukar även hända den bäste ...... har jag hört ... :yoparty

I RebeX-tempo?? :va

/:krama

EDIT:
PS
Tyckte bättre om den tid när du körde Knudan på mer sansade tider o JAG körde om DIG... numer är det ju lite osäkert... :rolleyes:

visabild.php

Last edited:
I RebeX-tempo?? :va

/:krama

Vänta lite nu... Hur många gånger har du kört snabb grupp på onsdagsgazzen under 2009...GUBBE!:arsele:krama

Sedan tror jag faktiskt att jag kör mycket snabbare än dig, för sist jag va på knutstorp så stod min polare å klockade mig med almenacka, och jag va nog snabbast av ALLA! Det kändes typ som 1.04 tider och känns det så är det ju sant! :yoparty :banana :brinnerup :D :tuttar :va :huvet :arsele :Bugar :rofl :7peta :hej :fakta :whip :Rockbanan :fatta! :hojcbr

Tyckte bättre om den tid när du körde Knudan på mer sansade tider o JAG körde om DIG... numer är det ju lite osäkert... :rolleyes

Hahahahahah ... denna lade du upp för en smash .... Vem har i signatur "ÖKA! ...är ledordet."????

Muhahahahahahhahahahhahah:yoparty

SÖT?!?! JAG?!?! :va Vem e det som är full egentligen?:yoparty:D:tuttar
Jag är rätt OK... än så länge :D

Lite att skratta åt...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=215056
Det roliga börjar sedan på sidan 6 - följ länkarna! :tummenupp

Hahahahahah ... denna lade du upp för en smash .... Vem har i signatur "ÖKA! ...är ledordet."????
Muhahahahahahhahahahhahah:yoparty
JAG har Ökat... från 1.10 till 1.08.56
...att sedan du Minskat från 1.12 till 1.07.99999 är ju bara ohälsosamt :mad:

Last edited:
*/ ?>
Back