Lördags körning 17/7

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
Fartfylld eftermiddag/kväll för er som vill, Lördag 17/7.
Samling S-oil, Staffanstorp kl. 14.45, med avresa 15.00.
Fyll på neråt med namn om ni vill haka på, så vi vet vem vi ska vänta på om ni blir sena.

1. Dangerous Dave
2. Von Vettet

Hej! Jag har lite funderingar på att kanske hänga på om det går bra? Skulle ändå köra en runda söderut så då passar det ju bra att ni skulle köra idag... :tummenupp :)

Valda delar av Swappes hoj ligger på ett bord för tillfället (byte av blinkers pågår), och min gissning är att han inte fått ihop den igen i tid för att vi ska hinna.
Trist att missa ditt besök lahi!

Ha en go runda!

//Nina

lahi skrev:
Hej! Jag har lite funderingar på att kanske hänga på om det går bra? Skulle ändå köra en runda söderut så då passar det ju bra att ni skulle köra idag... :tummenupp :)
Givetvis är du välkommen :)

Ja, det var ju synd ju, tror inte jag har träffat er innan heller. :confused:
Milome skrev:
Valda delar av Swappes hoj ligger på ett bord för tillfället (byte av blinkers pågår), och min gissning är att han inte fått ihop den igen i tid för att vi ska hinna.
Trist att missa ditt besök lahi!

Ha en go runda!

//Nina

Hej igen! Hoppas ni fick skoj idag! Nästa gång ska jag försöka komma ihåg att ta med mitt bensinkort så jag kan tanka hojen... :huvet :huvet :huvet Hade ju varit kul att hänga på när jag för en gångs skull hade tid att komma dit.. Men nu e det semester i 4 veckor så jag återkommer en annan dag! Med bensinkort... Jaja! Jag lyckades iaf komma hem på det som var kvar i tanken! Nästan iaf... :tummenupp

lahi skrev:
Hej igen! Hoppas ni fick skoj idag! Nästa gång ska jag försöka komma ihåg att ta med mitt bensinkort så jag kan tanka hojen... :huvet :huvet :huvet Hade ju varit kul att hänga på när jag för en gångs skull hade tid att komma dit.. Men nu e det semester i 4 veckor så jag återkommer en annan dag! Med bensinkort... Jaja! Jag lyckades iaf komma hem på det som var kvar i tanken! Nästan iaf... :tummenupp
Ja, det var lite surt asså...
Vaddå, fick du soppa-torsk på väge hem??
Ja, det går fler tåg, bara att hojta till :tummenupp

Swappe skrev:
Well, nu är hojen ihopsatt igen så de går bra o skriva nya trådar om gazz ;)
Vet inte om vi träffats tidigare..
Det lär väl bli ett par rundor till :)
Nästa gång jag kan är på Torsdag som det ser ut nu.
Får kanske va ÄNNU tidigare ute med trådarna, typ skriva "Lördags körning" redan föregående Söndag eller nåt så det kan dyka upp fler. Jag känner i och för sig inte så många än, men ett par åtminstånde.
Vi lär nog ses, förr eller senare :tummenupp

Jepp! det har varit 2 roliga gas i 2 dar o gott sällskap.
Får tacka Von Vettet oxå för lite tips o trix,fick till det lite även om det kräver lite mer träning.
Annars mycket trevliga gas med fik o snack,det är rätt bra med små grupper oxå då man har chans o lära känna folk på ett annat sätt.
Lördags gaset blev lite lugnare för mig som ni kanske märkte men för att alla ska kunna njuta o köra med oss o ha kul så vänta jag in den gröna.

Last edited:
R1 racer skrev:
Jepp! det har varit 2 roliga gas i 2 dar o gott sällskap.
Får tacka Von Vettet oxå för lite tips o trix,fick till det lite även om det kräver lite mer träning.
Annars mycket trevliga gas med fik o snack,det är rätt bra med små grupper oxå då man har chans o lära känna folk på ett annat sätt.
Lördags gaset blev lite lugnare för mig som ni kanske märkte men för att alla ska kunna njuta o köra med oss o ha kul så vänta jag in den gröna.
Jag tackar också er som varit med och kört nu Lördag, Söndag. Och som du säger R1 racer, roligt att lära känna folk under turerna med.
Och håll med om att det har varit en spännande helg.
Polisingripande, "knarkade" omkörningar och en rejäl avhyvling idag som avslutning, av Von Vettet som inte hade riktigt samma sportintresse som en annan :arsele :D
Hoppas och tror att det kommer fler såna här helger boyz. :tummenupp

Dangerous Dave skrev:
Ja, det var lite surt asså...
Vaddå, fick du soppa-torsk på väge hem??
Ja, det går fler tåg, bara att hojta till :tummenupp

Nja, nästan soppa-torsk... När jag kom in i Ljungbyhed så började den gå på 3 cylindrar men då var det bara 500 m hem så det klarade sig precis. Tog sista sucken utanför huset... Så det gick bra ändå! :tummenupp Japp, det går fler tåg! Jag kommer ner nästa gång istället!

Åkningen igår var kul, även kul och få träffa nåra av er.

Polisingripande, "knarkade" omkörningar och en rejäl avhyvling idag som avslutning, av Von Vettet som inte hade riktigt samma sportintresse som en annan
:lol :lol

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...