Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om han är din kompis så kan du väl låna ut din och lära han/hon att köra, iaf teknikbanorna där man lägger mest pengar. Jag hade ingen hoj då jag tog mitt kort, tog 5 lektioner varav en av dem var i trafik (för mig var det inga problem med trafiken då man kört bil så pass länge) resten på teknikbana. Så att lär honom/henne teknikbanorna och sedan kan väl personen ta ledigt en dag och boka in en trafiklektion eller liknande. Behöver inte vara så komplicerat. Nu hade jag vana av cross osv innan så det hjälpte mig men för din kompis så kanske det betyder några extra timmar på teknikbana bara.
För jag antar att det är körningen vi pratar om för att teorin gör man relativt enkelt om man har bok+cd skivor.
Edit: såg att du hade sålt hojjen, men om du köper en inom kort vilket jag tror att du gör så bör det lösa sig.

Oj, bra fråga. Har aldrig tävlat eller liknande. Hade det för skojs skull helt enkelt.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |