lördagen den 1a okt, årsmöte

blom skrev:
vi kan ha mötet på lördag på dagen sen lite fest osv senare på kvällen :)
Låter bra för mig. Bara för att jag inte kan på lördagen ska vi inte ha fest på fredagen så att inte Kjelle och rullatormannen kan komma...

lördag em är ok vilken tid och var, kolla med pillermanen vilken tid han är klar med sin superduper tenta

1,blom
2,TERMINATOR
3, Super-Pampa
4,Stefan
5,Kycklo
6,
7,
8,
9,
10,
11,
12,
13,
14,
15

blom skrev:
ja vi kan väl äta under mario då.. eller finns det fler förslag?

Mmm blir bra, vi kan säga kl 15.00 tillsvidare är det så att kjelle inte är klar så flyttar vi fram det något, är det ok för alla

Jag kan inte allt för tidigt på fredagen men annars så har jag nog inget planerat.
Måste bara lära mig säga NEJ till pappa först, inte så jävla lätt som det låter.

Måste öva lite:
nej

nej

Nej

nej fan oxå

NEJ

Så ja nu tror jag det sitter

Stefan skrev:
Jag kan inte allt för tidigt på fredagen men annars så har jag nog inget planerat.
Måste bara lära mig säga NEJ till pappa först, inte så jävla lätt som det låter.

men det va väl endå lördag eller har jag fattat fel :va

1,blom
2,TERMINATOR
3, Super-Pampa
4,Stefan
5,Kycklo
6, Erik
7,
8,
9,
10,
11,
12,
13,
14,
15

TERMINATOR skrev:
Mmm blir bra, vi kan säga kl 15.00 tillsvidare är det så att kjelle inte är klar så flyttar vi fram det något, är det ok för alla

Planera inte efter mig. Det är inte säkert att jag kommer. Kommer att vara borta allt för mycket från familjen närmaste tiden. Skriver dessutom i så fall i Uppsala, slutar 16.00 tror jag, så det vete fan om jag kan komma. :död

Kjelle skrev:
Planera inte efter mig. Det är inte säkert att jag kommer. Kommer att vara borta allt för mycket från familjen närmaste tiden. Skriver dessutom i så fall i Uppsala, slutar 16.00 tror jag, så det vete fan om jag kan komma. :död

lycka till vart du än skriver, tänk så fanastiskt att man kan bli langare och ha papper på det :ätapiller :tummenupp

*/ ?>
Back