lördagen 19/4, vadstena

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
vi är ett tapert gäng som tänkte åka dit eller till motala och ta en fika med jsm:arna i morgon.. jag och KGA startar hemmi från mig kl 11,00 och hämtar upp några på statoil bränd åsen... vilka vill med..

1,blom
2,
3,
4,
5,
6,
7,
8,
9,
10,
11,

blom skrev:
vi är ett tapert gäng som tänkte åka dit eller till motala och ta en fika med jsm:arna i morgon.. jag och KGA startar hemmi från mig kl 11,00 och hämtar upp några på statoil bränd åsen... vilka vill med..

1,blom + Emma
2,
3,
4,
5,
6,
7,
8,
9,
10,
11,

Satt just och funderade på vägval.....
Är det inte roligare om vi drar pålsboda-->Motala,det blir lite mer skojjig väg än att åka Askersund--> Motala

Lövis skrev:
Satt just och funderade på vägval.....
Är det inte roligare om vi drar pålsboda-->Motala,det blir lite mer skojjig väg än att åka Askersund--> Motala
jo det blir det.. men jag måste medela att det inte blir någe fika med JSM:arna i morgon men vi kör ju som vanligt för det... ska vi ta en samling på stortorget istl kl 11,30 sen drar vi oss vidare???

eller oxå så tar vi våran tur som vi talat om så länge men inte åkt.. FISKEBODA...... vi måste ju ialf kolla läget där så jag tycker att det skulle vara en bra åktur.. vad tycker ni... samling vid stortorget isåf kl 11,30

blom skrev:
eller oxå så tar vi våran tur som vi talat om så länge men inte åkt.. FISKEBODA...... vi måste ju ialf kolla läget där så jag tycker att det skulle vara en bra åktur.. vad tycker ni... samling vid stortorget isåf kl 11,30
Låter bra,dyker upp 11:30 vid stortorget

Fiskeboda

vaddå fiskeboda :confused:

Jag har varit där redan, det är lite vatten, några hus och träd här och där :fakta inget märkvärdigt...
Vi skulle ju träffa JSM imorrn ju, jag har ju planerat att åka ner till Jkpg och sånt... :slicka :kär
Åker ni förbi Brändåsen då? bestäm er NU

Re: Fiskeboda

schrunken skrev:
vaddå fiskeboda :confused:

Jag har varit där redan, det är lite vatten, några hus och träd här och där :fakta inget märkvärdigt...
Vi skulle ju träffa JSM imorrn ju, jag har ju planerat att åka ner till Jkpg och sånt... :slicka :kär
Åker ni förbi Brändåsen då? bestäm er NU
JSM kommer inte! därför blir det svårt att träffa jsm.. desutom så ska vi ta en annan väg, inte A-sund motala utal lite kurvigare till motala...

hallååå

Sitter framför burken NU!

Det blir inget JSM-fika ok...

Hinner aldrig till stortorget nu, skulle ni förbi P-boda?

tack för årets bästa tur hitills.... jag noterade ca 30 mil på mätaren.. skönt med en lång tur... men i motala så hände det en sak.. en saab 9,3 turbo tryckte mig ur en kurva så då blev vi lite ledsna och skulla tala lite med killen.. KGA tog upp mjakten och vi hängde på vi låste bil fan med hojar bakom och framför killarna i bilen blev skit rädda.. då sliter dom upp en filmkamra just när det hela roliga ska sätta igång... dom filmade kga från sidan när en rutta just skulle ........ ocg mig bakifrån när jag gjorde vissa vinkningar.. jaja det slutade ju gott ialf.... tack som fan grabbar och tjej för en under bar dag :tummenupp

blom skrev:
tack för årets bästa tur hitills.... jag noterade ca 30 mil på mätaren.. skönt med en lång tur... men i motala så hände det en sak.. en saab 9,3 turbo tryckte mig ur en kurva så då blev vi lite ledsna och skulla tala lite med killen.. KGA tog upp mjakten och vi hängde på vi låste bil fan med hojar bakom och framför killarna i bilen blev skit rädda.. då sliter dom upp en filmkamra just när det hela roliga ska sätta igång... dom filmade kga från sidan när en rutta just skulle ........ ocg mig bakifrån när jag gjorde vissa vinkningar.. jaja det slutade ju gott ialf.... tack som fan grabbar och tjej för en under bar dag :tummenupp

Ett rättstavningsprogram kanske, jag fattar ingenting :eek:

Tack för åkturen i alla fall, svängde förbi Olle sen tog jag vägen över Godegård hem.

PBR on tour ca 40 mil på mätaren och en kultur upplevelse rikare då vi såg Vadstena kloster :p Tråkig avslutning bara då en slyngel i pappas saab 95 aero lekte rally med Blom och prejade honom av vägen,det var cm från att dom hakade i.Så blev man film stjärna också :p tur att det gick bra.

Ja det var en riktigt trevlig tur igår
Funderar på att ringa till killarna i Saaben och fråga om man kanske kan få en kopia på filmen, jag har ju reg-nummret :crash

Det blev ju en liten spontan actionscen där med biljakt och grejjor :D

Kyckling skrev:
Ja det var en riktigt trevlig tur igår
Funderar på att ringa till killarna i Saaben och fråga om man kanske kan få en kopia på filmen, jag har ju reg-nummret :crash

Det blev ju en liten spontan actionscen där med biljakt och grejjor :D
ja gör det :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey