Lördag/söndagsgazz?

• Thread starter Thread starter ThomasN
  • Start date Start date
Jag är på så länge det är runt staffanstorp. :)

Edit: Kom på att jag vill dela med mig detta till er andra, jag o 2 andra körde genom häckeberga igår, hela vägen från s-torp till dit var fullt med grus o lera, så om vi ska köra så får vi ta det lugnt i kurvorna.

Last edited:
ska köra från örebro till malmö på söndag förhoppningvis! ska upp och kolla in en ny 916 som jag tar med mig hem om den är till belåtelse! LÄR bli kallt om tassarna!! men va fan.........man får ju passa på!! :yoparty

Hellraiser skrev:
ska köra från örebro till malmö på söndag förhoppningvis! ska upp och kolla in en ny 916 som jag tar med mig hem om den är till belåtelse! LÄR bli kallt om tassarna!! men va fan.........man får ju passa på!! :yoparty

Tänk nu på. Kalla däck = dåligt grepp :7peta

Fast det borde vi väl kunna nu :hihi

Solid snake skrev:
Jag är på så länge det är runt staffanstorp. :)

Edit: Kom på att jag vill dela med mig detta till er andra, jag o 2 andra körde genom häckeberga igår, hela vägen från s-torp till dit var fullt med grus o lera, så om vi ska köra så får vi ta det lugnt i kurvorna.
Hade jag varit som ni hade jag skitit i att köra i Häckeberga överhuvudtaget om det är massa lera och mög där. Livsfarligt. :fakta

Det skulle vara skoj och haka på men jag kör ju motard. tyvärr så blir det svårt att följa på i hastigheter men ni kanske åker lungt speciellt nu när det är så djävla kallt.

Själv hade jag nog inte tänkt att slå hastighetsrekord, har precis köpt hojjen och har ca 50 mil landsväg under bältet. Perfekt att starta karriären nu såhär på hösten så kommer allt kännas superenkelt i sommar när man faktiskt får lite fäste också

:tummenupp

thomas80 skrev:
Själv hade jag nog inte tänkt att slå hastighetsrekord, har precis köpt hojjen och har ca 50 mil landsväg under bältet. Perfekt att starta karriären nu såhär på hösten så kommer allt kännas superenkelt i sommar när man faktiskt får lite fäste också

:tummenupp

Kanske bättre det än vad en annan gjorde. Började köra med bra fäste. Sen hade man inget och då gick det inte så bra :3freak :huvet

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8