Lördag kl 12.00 Karnevalståg

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Hello.

Lite OT, men ändå!!!

På lördag kommer det gå ett karnevalståg från St Eriks torg till Stadsparken kl 12.00. Ta en glass vid pumpen och kika på det här. Inget Sambatåg men väl Caporales.

Bifogat

• Saya009.jpg
    Saya009.jpg
    21.2 KB · Visningar: 151
  • Saya001.jpg
    Saya001.jpg
    19.2 KB · Visningar: 174
Last edited:
Lotta skrev:
Hello.

Lite OT, men ändå!!!

På lördag kommer det gå ett karnevalståg från St Eriks torg till Stadparken kl 12.00. Ta en glass vid pumpen och kika på det här. Inget Sambatåg men väl Caporales.
Äta glass i solen, lyssna på Boliviansk :confused: musik och sen en hojsväng :tummenupp
Ska försöka vara där i tid.

hur kan man ladda upp så pass små bilder igenteligen?
Laddar man inte upp bilder för att andra ska se dem?

Lotta du får öva på att ladda upp större bilder : )

Lotta skrev:
Hello.

Lite OT, men ändå!!!

På lördag kommer det gå ett karnevalståg från St Eriks torg till Stadparken kl 12.00. Ta en glass vid pumpen och kika på det här. Inget Sambatåg men väl Caporales.

Aha, dansar du det ? Min tjej höll på med det förr. Ganska kul med alla bjälror och grejer. Va hette de nu igen... Dandinos eller nåt :va

/J

RR_Jonas skrev:
Aha, dansar du det ? Min tjej höll på med det förr. Ganska kul med alla bjälror och grejer. Va hette de nu igen... Dandinos eller nåt :va

/J

Va hon med i Andinos......?

Det är inte jag som dansar.....det är min dotter, hon är också med i Andinos.

Men idag har jag spelat fotboll med dom...(2*15 minuter, jag trodde jag skulle dö där ett tag)

Om din tjej har varit med så vet nog jäntan vem hon är. Hälsa flickvännen att dom har haft Encuentro här i Uppsala den här veckan, och att de är avslutning på lördag.

Lotta skrev:

Men idag har jag spelat fotboll med dom...(2*15 minuter, jag trodde jag skulle dö där ett tag)

Om din tjej har varit med så vet nog jäntan vem hon är. Hälsa flickvännen att dom har haft Encuentro här i Uppsala den här veckan, och att de är avslutning på lördag.

Då fixar vi mat inför den stooora festen.. sen får vi dansa på altan :banana :tuttar

Lotta skrev:

Så hette dom ja! Jo, hon blev alldeles till sig nu när man berättade om encuentro. Blir till att kolla på det på lördag då :rolleyes:

Kamikaze kid skrev:
Då fixar vi mat inför den stooora festen.. sen får vi dansa på altan :banana :tuttar

:banana Jag är redan på plats!!

ReDan skrev:
Men jag kan juh inte komma o kolla juh ; (

Men ReDan!!
Tänker du sitta inne i lägenheten så länge du har dennadäringa grejjen på foten? Fick du inga kryckor med dig hem??? Ta en buss och kom ner....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT