Lördag 23/7 någon som ska ut?

Det är väl bättre att fabror lär mig alla vägar i norr så jag kan hålla rundorna själv sen. Man vet ju inte om några år börjar väl du med glidare. :banana

Jag väntar på att den där pizzaräceråkaren ska höra av sig, men att köra idag utesluter väl inte att vi tar rygg på stoffe imorgon! :)

Jag väntar på att den där pizzaräceråkaren ska höra av sig, men att köra idag utesluter väl inte att vi tar rygg på stoffe imorgon! :)

Är du fortfarande ledsen för att du inte har en suzuki. När tiden är rätt kommer även du få köra riktig hoj igen:rolleyes:

Klart man är sugen i morrn också :) men blir det inget idag så är man juh sugen på :öl istället, och det utesluter körning ikväll...

Kommer vara ute och rulla lite iaf. Dra ett SMS om det blir nåt.
0739684814

Är på både norr och söder

Är du fortfarande ledsen för att du inte har en suzuki. När tiden är rätt kommer även du få köra riktig hoj igen:rolleyes:

Nejdå jag är så nöjd med min honda så!

Klart man är sugen i morrn också :) men blir det inget idag så är man juh sugen på :öl istället, och det utesluter körning ikväll...

Fast öl ikväll = inte köra vid 12 imorgon! :D

Vet inte hur många vi blir.. men jag hoppar på hojen om 20 min åker in till svea och käkar lite och vill någon köra en sväng kan man ju dyka upp eller messa mig på 0704252302.

Medans ni gamlingar gaggade om öl, kyrkbesök och potensproblem så klämde jag av 15 mil. Fan, nu behöver jag snart nytt bakdäck.

Tack för sällskapet! Lite köra, lite fika, mycket snacka :tummenupp

Dessutom rullade man från MC d med en fullt fungerande hoj, fifan vad go den blev att köra plötsligt!

Tack för idag, skönt med bulten för sig själv faktiskt :)))

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti