Lördag 2 april?

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Jag vill bara uppmärksamma er alla att TA DET LUGNT idag då det är poliskontroller och rassia på många ställen i/runt Äholm och HBG!!!

Ännu ett sms om POLISKONTROLL MELLAN STRÖVELSTORP OCH VARALÖV!!!!!
 
Last edited:

manneman

Guest
Synd bara att Helge Batong vart så jefla påstridig... :död
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Jepp. Jävla gris. Frågan är om han inte upplevde situationen lite hotfull.. "Ja det är lätt att vara stor i munnen när ni är så många mot mig" eller vad han sa.. Sedan gav han inte ens mig böter.

Varför är han en "jävla gris" om han inte ger dig böter?
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Jepp. Jävla gris. Frågan är om han inte upplevde situationen lite hotfull.. "Ja det är lätt att vara stor i munnen när ni är så många mot mig" eller vad han sa.. Sedan gav han inte ens mig böter.

Vad hände? var det att det gick lite fort eller?
 

manneman

Guest
Ne pallar inte, men i huvudsak tänkte jag så fort han dök upp att han ville kanske bekanta sig och vara trevlig MEN NEJ!
Direkt högg han på mig:
-Var är din skylt?
-Jamen den sitter ju där inne i hjulhuset.
-Jag ser den inte, man ska kunna se den på 20 meters håll! Det BLIR 1500:- i böter!
...varpå jag stegade bak 30 meter och vrålade; -JAG SER DEN HÄRIFRÅN!!!
Sedan dök Wilcan upp och skällde ut Tusse lusing helt enligt handboken

...och sen fortsatte han med Wilcan, Migesson & co
Alla blev dock utan böter.

ETT ord...DUMIHUVET!:huvet
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
-Var är din skylt?
-Jamen den sitter ju där inne i hjulhuset.


Sedan dök Wilcan upp och skällde ut Tusse lusing helt enligt handboken

Ja, och precis där, i hjulhuset är det faktiskt inte tillåtet att placera skylten. Mycket riktigt ska det ge 1500 kronor i böter.

Så wilcan skällde ut polismannen, han ger er inte böter trots att det enligt reglerna skulle ge det och ändå är han en "jävla gris"?


Ni lär ju inte göra att helsingborgs poliskår sätter r.o.h. på poppislistan den här säsongen. :dummer
 

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
Ja, och precis där, i hjulhuset är det faktiskt inte tillåtet att placera skylten. Mycket riktigt ska det ge 1500 kronor i böter.

Så wilcan skällde ut polismannen, han ger er inte böter trots att det enligt reglerna skulle ge det och ändå är han en "jävla gris"?


Ni lär ju inte göra att helsingborgs poliskår sätter r.o.h. på poppislistan den här säsongen. :dummer

Var skylten felaktigt monterad? ja
Men det innebär inte att polisen har rätt att bete sig som ett rövhål bara för det. POLISEN hade riktigt taskig attityd direkt ifrån första sekund vilket naturligtvis gör att vi blir sura på honom. Han är professionell och SKA ha en trevlig attityd, på exakt samma sätt som jag måste vara trevlig mot föräldrar även om jag kanske skulle tycka att de är helt bakom flötet
 

manneman

Guest
Ni lär ju inte göra att helsingborgs poliskår sätter r.o.h. på poppislistan den här säsongen. :dummer

1. Det hela utspelade sig i Ängelholm.

2. Körningen var/blev i Riskokarnas regi.

3. Du bör inte uttala dig om du inte var där, konstapel klang var en veritabel gris som betedde sig riktigt illa & hade öht inte vett att uppföra sig som en normal människa alls & var ett riktigt dåligt exempel på hur en lagens man INTE bör bete sig.

Den finns bra och det finns dåliga sheriffer & denna var ingetdera, han var bara helt väck...
 

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Moneyeater (R6)
HALLÅ HALLÅ HALLÅ!!!
Är det något att bråka om?!
Lägg av nu hela högen.
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
ALLA vet vad polisen slår ner på....

Väljer man att göra avsteg från detta så får man gilla läget när det påpekas och ev skrivs böter.

Att gnälla som en 3åring är vad 3åringar gör...

1. Det hela utspelade sig i Ängelholm.

2. Körningen var/blev i Riskokarnas regi.

3. Du bör inte uttala dig om du inte var där, konstapel klang var en veritabel gris som betedde sig riktigt illa & hade öht inte vett att uppföra sig som en normal människa alls & var ett riktigt dåligt exempel på hur en lagens man INTE bör bete sig.

Den finns bra och det finns dåliga sheriffer & denna var ingetdera, han var bara helt väck...


Om du läser ordentligt så är du i RoH delen..

Ne pallar inte, men i huvudsak tänkte jag så fort han dök upp att han ville kanske bekanta sig och vara trevlig MEN NEJ!
Direkt högg han på mig:
-Var är din skylt?
-Jamen den sitter ju där inne i hjulhuset.
-Jag ser den inte, man ska kunna se den på 20 meters håll! Det BLIR 1500:- i böter!
...varpå jag stegade bak 30 meter och vrålade; -JAG SER DEN HÄRIFRÅN!!!
Sedan dök Wilcan upp och skällde ut Tusse lusing helt enligt handboken

...och sen fortsatte han med Wilcan, Migesson & co
Alla blev dock utan böter.

ETT ord...DUMIHUVET!:huvet


Är du på riktigt???
 
Last edited:

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
1. Det hela utspelade sig i Ängelholm.

2. Körningen var/blev i Riskokarnas regi.

3. Du bör inte uttala dig om du inte var där, konstapel klang var en veritabel gris som betedde sig riktigt illa & hade öht inte vett att uppföra sig som en normal människa alls & var ett riktigt dåligt exempel på hur en lagens man INTE bör bete sig.

Den finns bra och det finns dåliga sheriffer & denna var ingetdera, han var bara helt väck...

Punkterna 1 och 2 behöver jag inte kommentera.

Gällande punkt 3 uttalar jag mig faktiskt precis hur mycket jag vill i den här forumdelen. Speciellt när ingen orkar skriva om hur ni upplevde det som hände. Baserat på det som skrivits och det du precis skrev stärker du inte direkt ditt anseende i mina och säkerligen många andras ögon.
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top