Lördag 2/10

Mange_H

RoH
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Honda CBR954 -03
Ser ut som vädret ska bli bra på lördag. Vad sägs om att köra en längre tur med besök på Knudan ?

Mange_H skrev:
Ser ut som vädret ska bli bra på lördag. Vad sägs om att köra en längre tur med besök på Knudan ?

Jag hade tänkt köra en längre tur...på knudan :) Tack än en gång för besök av dig och din förtjusande hustru...attans hyvens...

Jag skall ut till knudan och snacka lite skit under dagen om det inte regnar.

thundrace skrev:
Jag hade tänkt köra en längre tur...på knudan :) Tack än en gång för besök av dig och din förtjusande hustru...attans hyvens...

Tack själv för provturen ! Kan jag låna ditt regnummer på hondan så skicka det gärna i pm, tänkte kolla lite försäkringar.

Jag kommer och hejar på lördag

Mange_H skrev:
Tack själv för provturen ! Kan jag låna ditt regnummer på hondan så skicka det gärna i pm, tänkte kolla lite försäkringar.

Jag kommer och hejar på lördag

You have mail.
På lördag blir det mycket lugnt,ända målsättning är att köra stabilt och inte krascha..Vi kör på Salö's hoj så jag är inte road av att krascha den...plus att man har ju inte kört Suz600 några mängder...Har kört Otee's till rondellen och tillbaka så man kan ju inte ens med bästa vilja påstå att man har nån vana på den...

vilka tider är det imorgon ?

Tidsschema:
Besiktning: 07.00-08.30
Förarmöte: 08.30
Kval: 09.00-09.45
LineUp: 10.20
Tävling: 10.30 – 16.30

Tjena killen... Såg att du kom från Ekeby....hehe.. skoj skoj.. jag bor i Klippan nu men e från Kågeröd så jag e där rätt mycket... Vi har ställt av vår båge nu... men när de blir fint till våren så kommer den igång igen... Då får vi ta och köra lite tycker jag...hehe.. alltid roligare att köra några stycken än bara en... Ha de gött .... .kram

Hur gick allt igår ?

spirre skrev:
Hur gick allt igår ?

Jodå det gick alldeles utmärkt tack...efter 2 vurpor så beslutade jag mig före att modifiera vevhusventilationen å det grövsta! Ingen kommer glömma när denne kommer nerför rakan i ett eldhav...Annars gick det väl bra... :)

thundrace skrev:
Jodå det gick alldeles utmärkt tack...efter 2 vurpor så beslutade jag mig före att modifiera vevhusventilationen å det grövsta! Ingen kommer glömma när denne kommer nerför rakan i ett eldhav...Annars gick det väl bra... :)

jag tror du missuppfattat meningen "nu kör vi så det ryker" :lol

nä, skämt åsido, gött o se att inget annat hände

PS. vet du hur det gick för killen som körde in i räcket efter dig ?

wonderwizard skrev:
jag tror du missuppfattat meningen "nu kör vi så det ryker" :lol

nä, skämt åsido, gött o se att inget annat hände

PS. vet du hur det gick för killen som körde in i räcket efter dig ?

Yepp,ingenting alls,klarade sig helt ok...Och efter samtal med RaceControl/Tävlingsledning konstaterades att han INTE gick omkull på oljespill från mig,har ingen betydelse,thats racing,men känns ändå skönt att man inte orsakade nåt.

gumman83 skrev:
Tjena killen... Såg att du kom från Ekeby....hehe.. skoj skoj.. jag bor i Klippan nu men e från Kågeröd så jag e där rätt mycket... Vi har ställt av vår båge nu... men när de blir fint till våren så kommer den igång igen... Då får vi ta och köra lite tycker jag...hehe.. alltid roligare att köra några stycken än bara en... Ha de gött .... .kram

Tjena själv...vi kör mycket runt åsen och uppåt dina trakter,ni är alltid välkomna att hänga på....såg att du vill bli trafiklärare...hmmm...då kanske våra turer inte riktigt är enligt boken... :), Men ni är hjärtligt välkomna i valfritt tempo,vi har alla sorter i vårat lilla gäng... :tummenupp

thundrace skrev:

Flame on :rock
Glöm inte beställa upp ett par lager till mina fälgar också. Vi kan lika bra byta både fram och bak när vi ändå är igång.

thundrace skrev:
Var fanns kameran ? :hihi

Thunder: Det blev depåstöd igår iaf.. 995:- För båda.. 390:- i rabatt om man köpte ett set :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT