Lönesamtal på Torsdag - Tips??

McB skrev:
2239005 Tja, att arbeta med det man har som fritidsintresse, utan förpliktelser, vore inte det något att sukta efter?

Det låter idylliskt, men skulle vi uppskatta sommaren lika mycket om vi inte hade vintern?

Lion skrev:
2237932 Hur gick det?
Blev det ngn löneförhöjning? :)

E inte klart ännu, sa att jag ville ha ganska mycket mer i månan (kkr antal), såg ut som han höll på att spy :zpy :D Han drog ett långt jäkla förmaningstal om solidaritet, tjäna stålar, alla jobba åt samma håll bla bla. Han föreslog sedan en modell, som han sa va enbart för sina hög-kompetenta medarbetare :rolleyes:, där man skulle få 20% bonus på allt man fakturerade när man översteg en intäkt på 2.5 x sin egen lön. Enda problemet med det är att den firma jag konsultar på betalr rätt så dåligt (volymkund) vilket innebär att den modellen skulle innebära att jag skulle behöva byta kund. Med tanke på att jag suttit hos nuvarande kund i 23 månader så ser jag inte att dom skulle växla ut mej..så :FU åt det förslaget.

Sa åt han å gå hem å baka ihop en paj..så får han se om jag tycker den e god :hihi

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...