löjlig bil

Folk utan hjärna kör bil med stjärna :D

Var bara tvungen. Men skämt åsido, undar hur arg man skulle bli om man såg några nissar stå lutad över bilen med diverse verktyg. Jag skulle bli heligt :mad: och sedan rycka fram en :kulspruta och till sist kanske vederbörande skulle se ut någonting i den här stilen :crash
 
EazyD skrev:
Mercedes själva borde göra den där stjärnan både fram och bak av skit hårt material som gör det omöjligt att förstöra eller skada.

Hmm då skulle dom ju inte få sälja så många stjärnor..
Ungarna tror att dom ska funka som kaststjärnor, det är därför ni inte får ha dom ifred.
Koppla en ström apparat som är till kostängsel till bilen, då sticker det ganska bra men dom dör inte lika mycket som om du skjuter dom.. :hihi
 
Det ska vara som på Rolls-Royce att gubben :rolleyes: åker ned i karossen om någon börjar fingra på den. :)

Det är en massa som är avundsjuka på vår Nissan Almera 1,8 sport. :näsblod :D
 
På min bil snodde dom regplåtarna istället. Gissa om det var irriterande?..

Som tur var hade jag redan rensat bakluckan från emblem tidigare. Har tänkt tenna igen hålen sen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top