Löhammarsrejset...23/7

doordie

#500
Gick med
15 Mar 2005
Ort
Uppland
Hoj
KX500 för MX/Enduro/Motard/Isbana/Backe
Kom och kör årest roligaste gräsbanerejs i Löhammar mellan Gimo-Östhammar.:yoparty
Kolla in ÖMK`s hemsida för mer info.
Anmäl er på anmälan.nu eller via telefon.:tummenupp
Mycket publik och korta snabba heat med kval,C-final,B-final och slutligen A-final.
Fina priser utlovas...:)
 

Bifogat

  • solo7.jpg
    solo7.jpg
    51.5 KB · Visningar: 62
  • Bild_073.jpg
    Bild_073.jpg
    31.9 KB · Visningar: 55
  • Bild_077.jpg
    Bild_077.jpg
    29.2 KB · Visningar: 54
Jag var där å kollade förra året. Jävligt ballt och fartfyllt:yoparty Skrev en artikel som jag skulle ha med i Bomber, men datorn pajade så artikeln brann inne.

I år har jag fått helspons från några aktiva i MkRimo (Glenn Ocklund, Patrik och Göran Erixon) så i år blir jag tvingad att köra. Ska köra quad:gnissla En RST/Kawasaki 560:yoparty Får se om jag klarar att hålla mig kvar i styret:D

Anmäld och betald:banana

Ser fram mot det som fan iaf:tummenupp

Ska du köra?
 
Resultat

1.Ken Svanberg ÖMK Kawasaki KX500 :D :yoparty
2.David Starnberg Skutskärs MS(comeback på gång!! :tummenupp)
3.Andreas Messing MK Orion
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top