Lödde ikväll!

Man "Glor" inte i Lödde!! Man KÖR, eller glor o snackar med Moppefuckos!!! :D
Skall dock själv byta till Sommardäcken innan jag vågar mig dit... Precis som på SRW; "Ikväll skall jag ta det lugnt...." Jeje - right :rolleyes:

Man "Glor" inte i Lödde!! Man KÖR, eller glor o snackar med Moppefuckos!!! :D
Skall dock själv byta till Sommardäcken innan jag vågar mig dit... Precis som på SRW; "Ikväll skall jag ta det lugnt...." Jeje - right :rolleyes:

ja se till o byta däck nu då!!!

När é det man ska vara där för att få se lite action?

Bil är skit, de rör sig ju inte för fem öre om man inte lägger ner skitmycket pengar på det.
Nä hoj is the grej som jag brukar säga.

Du har kvar att lära en del ser jag.... Fråga Json om vi hade några som helst problem att hänga K och Maffan med Imprezan, på väg till RR-festen på kurvig väg... fick ju för f-n hålla igen :yoparty :fakta

Köra rakt fram är sövande om man inte kör själv - oavsett fordon, förutom Top Alcohol o Top Fuel. Hojjar är nog tråkigast att se dra... som att använda ett stridsflygplan till traktorpulling.

2851208 Du har kvar att lära en del ser jag.... Fråga Json om vi hade några som helst problem att hänga K och Maffan med Imprezan, på väg till RR-festen på kurvig väg... fick ju för f-n hålla igen :yoparty :fakta

Köra rakt fram är sövande om man inte kör själv - oavsett fordon, förutom Top Alcohol o Top Fuel. Hojjar är nog tråkigast att se dra... som att använda ett stridsflygplan till traktorpulling.
Vill se dig dra på bakan med bilen, i standardskick såklart!

Finns inget som slår känslan av att dra en repa på bakan, sådetså! :FU ;)

Vill se dig dra på bakan med bilen, i standardskick såklart!

Finns inget som slår känslan av att dra en repa på bakan, sådetså! :FU ;)

enkelspårig människa eller?

visst e det gött att köra på bakan.. men en bil me bra väghållning i lite kurvor eller med ett fett kas genom en kruva e sjukt gött de me:yoparty

2851323 enkelspårig människa eller?

visst e det gött att köra på bakan.. men en bil me bra väghållning i lite kurvor eller med ett fett kas genom en kruva e sjukt gött de me:yoparty
Köra på kas kan man ju göra med motarden! :mattias

Bil = ta sig från A till B med matkassar från affären. :tungan

Köra på kas kan man ju göra med motarden! :mattias

Bil = ta sig från A till B med matkassar från affären. :tungan

Allting har ju sin tid...

-Köra gata

-Köra bana

-Köra bil

Det viktigba är att man klarar sig levande en hojsäsong till :gnissla

Vem somkommer fram fortast beror väl snarare på föraren än på fordonet eller hur så vilket som är bäst kan väl vara hugget som stucket skulle jag tro :yoparty

Bil är skit, de rör sig ju inte för fem öre om man inte lägger ner skitmycket pengar på det.

En potent bil i grupp h som det heter nuförtiden (gamla nationella) Går loss på mellan 50-150".

Där har du bil så d räcker å blir över till dom flesta, obs ej överladdat å har ändå c:a 220-250 på driven........:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

d e snusk å porr i en go förpackning.

/K-hax

Knutstorpstider:
Bästa hoj - 1,01,xx
Bästa STCC - 0,59,xx
Radical-bilarna går nog ännu fortare :va

...men på kurvig landsväg, med lite grus, med lite ojämnheter, med lite löv, med lite fukt, med lite antiloper i busken.... DÅ regerar Impreza :D

...å köra på bakan, jeje - det går nästan över efter en tid.... jag lovar :tummenupp (Dock att köra på bakan i låg hastighet o stunta [pau rihktiit] är en annan grejj.)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park