Låtfråga

bjangobe

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2005
Hoj
YZ 426, Retta + blå Kinamoppe
Hej, tänkte kolla om någon här vet vilken/vilka artist som gjort en grym rocklåt som spelas på bandit lite då & då. Jag kan en liten remsa av texten och sedan får vi se om någon knäcker nöten, någonting i stil med: "You keep me in a constant state (möjligen ngt annat ord) of love and confusion fearing that tomorrow be a nuclear explosion heeeeeeeeeey I don't wanna be/feel this way...

Kom igen nu!! Tack på förhand // Björn

När jag googlar så får jag upp låttexter från skivan "When dream and day unite (1989)" med Dream theater... :va

Last edited:
skoteridioten skrev:
När jag googlar så får jag upp låttexter från skivan "When dream and day unite (1989)" med Dream theater... :va

hmm -89, iofs rock men hur gör du? Skriver du textraden direkt på google eller har du hitat ngn annan sidan där man kan skriva in textrader o söka på?? Tack iaf.

Börja med att skriva lyrics, sen fyller du på med de orden som du tror hör till texten i låten.. t ex: lyrics tomorrow be a nuclear explosion. Ibland funkar det bättre om man sätter ciationstecken runt textbiten också.. alltså lyrics "tomorrow be a nuclear explosion".

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman