Låtfråga. the streets

Peaceinn

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
suzuki
Hörde för någon månad sedan en låt på ztv som jag tror var the streets, Mike Skinner var då med i videon.
Videon handlade om en tjej som var på en bar å jag minns det var röda väggar i baren hon gick på toa å drog en lina har för mig att hon blev utsnörd från baren.
Låten hette typ cocaine "stavning" är det nån av alla eminenta sporthojjare som vet vad jag pratar om för jag har bara sett videon en gång å det var mitt i natten sen har jag aldrig hört den varken på radio eller på tv.
Det är ett bra tag sedan jag såg den så min beskrivning kan vara vilse men det handlade om nå liknande å var riktigt skön.

Det behöver ju inte vara just The Streets. Mike Skinner har ju varit med i Kanos video och fipplat med några andra band.

Det kan ha varit den texten för den handla om en "fin" men ganska risig brud.
Nä det behöver inte vara the streets minns bara att Skinner var med å satt i baren har även för mig att det kan ha varit två mörkhyade snubbar också vilka kan det ha varit någon som vet?

Peaceinn skrev:
Det kan ha varit den texten för den handla om en "fin" men ganska risig brud.
Nä det behöver inte vara the streets minns bara att Skinner var med å satt i baren har även för mig att det kan ha varit två mörkhyade snubbar också vilka kan det ha varit någon som vet?

Då kan det ha varit The Mitchell Brothers.
Förmodligen Excuse my brother.

Lyssnar nu på mitchell bröderna, excuse my brother det kan ha varit den för den var grymt härlig men jag undrar om du sett videon isåfall vad handlar den om?
Supertack för tipset.

Peaceinn skrev:
Lyssnar nu på mitchell bröderna, excuse my brother det kan ha varit den för den var grymt härlig men jag undrar om du sett videon isåfall vad handlar den om?
Supertack för tipset.

Jag har tyvärr inte sett videon. Men det låter ju som en typisk video med krogmiljö och lite bråk. Kanos P´s & Q´s ser liknande ut om jag inte gissar fel.
Men dom, Roll Deep, Lethal Bizzle, Dizzee Rascal och Kano rullar i spelaren. Låter kanske snarlika men Teddy och vad nu den andra brosan heter är klart mest lika The streets. Kano är iofs lite lik han med med lite snabbare och mera upbeat.

Haha det enda jag var säker på i videon var att det var röda väggar på baren men nu hittade jag videon på mitchell brothers hemsida å det måste ha varit jag som knarkat kokain för väggarna var gula å det var Skinner som knarka inte bruden men jag hade aldrig hittat det om det inte vore för victor.
Låten hette förresten Blinded by lights inte så nära cocaine haha jaja nu kan man sova ikväll.

SUPERTACK!!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...