Paradoxy
Guest
eppe skrev:Brooklyn bounce - the real bass. den har man ju retat grannarna me ett par gånger.... väldigt djup bas
Ja dom brukar ha go bas i sina låtar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eppe skrev:Brooklyn bounce - the real bass. den har man ju retat grannarna me ett par gånger.... väldigt djup bas
RF_Racing skrev:techno ska de va men inte BARA dunka o mullra..
Nitrogen skrev:DnB!!! DnB!!! DnB!!!
Kan rekommendera Gary Numan - Fade 2 grey (Noisia rmx)
Annars funkar det mesta med Photek, Pendulum, Ed Rush.... Dillinja är bra, men inte lika hårt.
Halogen skrev:Men för fan, techno ÄR dunk och muller! Melodier är för småbarn.![]()
Jag fyller på med ännu mer muller: Synthetic - Cosmos 99
Jag kan mer än bara en del... fast mest om electro!RF_Racing skrev:Yeah girl... du kan en del.. va har du för nedladdningsprogram?
Nitrogen skrev:Jag kan mer än bara en del... fast mest om electro!
Jag kör med gamla hederliga DC![]()
Iceman1975 skrev:Yello..![]()
Paradoxy skrev:Haha. hittade ett till bas test på dc, åååh va jag rös. Max bas och hög volym![]()
Byta ut .doc till .mp3
Eh jo... jag har sprungit på en hel del rave i mina dagar.RF_Racing skrev:Dc ä så jävla jobbigt... skaffa limewire! p2p och gnutella går de på..
Har du vart på ett RIKTIGT rave nån gång?
RF_Racing skrev:Men hallå... det ska juh vara låtar!
Nitrogen skrev:Eh jo... jag har sprungit på en hel del rave i mina dagar.
Scenen går bara utför nu dock, en massa rejvkidz med glowsticks och pupiller stora som tefat. Så jag håller mig till house,dnb och electroklubbar... det lite mer sofistikerade alternativet.
Paradoxy skrev:Aah, men jag ville bara dela med mig av dom![]()
Vad har ni för ljud? Jag kör Logitech Z-5500.
Inte världens hightech men det är bas så det räcker och blir över![]()
Ja, alltså det ska man ju inte sticka under stolen med att det gör. Och folk får i allmänhet stoppa i sig vad dom vill, så länge dom inte står och tjacksvettas i min närvaro, eller petar mig i ögat med en glowstickRF_Racing skrev:Jo det kan vara sant... men knark tillhör juh rave(enligt vissa)...
har hafft rave i en lagerlokal i åtvidaberg... men snuten kom tyvärr så vi fick böter :S
RF_Racing skrev:Är det inte det där kittet med 10tums bas?
kostar typ 4k eller någe? ja kör själv med rca utgångar på mitt ljudkort o sen kör genom förstärkaren... riktiga saker de![]()
Nitrogen skrev:Eh jo... jag har sprungit på en hel del rave i mina dagar.
Scenen går bara utför nu dock, en massa rejvkidz med glowsticks och pupiller stora som tefat. Så jag håller mig till house,dnb och electroklubbar... det lite mer sofistikerade alternativet.
Jag var i Düskland för 2 sommrar sen, på fullmoon... efter det slutade jag i princip att gå på rave. En vecka av konstant fullon fick mig att tröttna.Halogen skrev:Du ska inte med ner till Düskland i sommar? Tyskarna har järnkoll på de där rejvfesterna serru.![]()
Nitrogen skrev:Ja, alltså det ska man ju inte sticka under stolen med att det gör. Och folk får i allmänhet stoppa i sig vad dom vill, så länge dom inte står och tjacksvettas i min närvaro, eller petar mig i ögat med en glowstick![]()
Jag har hållt mig undan från att arrangera, brukar dock hjälpa till vid större fester.
Sen brukar vi ha våra privata elitefester, vi som är mest rejv![]()
Finns det något härligareNitrogen skrev:Jag var i Düskland för 2 sommrar sen, på fullmoon... efter det slutade jag i princip att gå på rave. En vecka av konstant fullon fick mig att tröttna.
Ska eventuellt till Loveparade dock.![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten