Låta hojen stå?

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
varför sälja en mito med 160cc? :confused: du lär ju knappast få något fetare för en vettig peng :kocko Är den helt sönderkörd lr? :rolleyes: :va

Mr_Malossi skrev:
varför sälja en mito med 160cc? :confused: du lär ju knappast få något fetare för en vettig peng :kocko Är den helt sönderkörd lr? :rolleyes: :va

Sönderkörd, nää tvärtom. Stått för länge.

Kan få en riktig bra hoj för 25.000 i Tyskland men det blir ju mer när man hämtar den och så. Men som sagt, man får en riktig bra hoj.

H4 skrev:
Sönderkörd, nää tvärtom. Stått för länge.

Kan få en riktig bra hoj för 25.000 i Tyskland men det blir ju mer när man hämtar den och så. Men som sagt, man får en riktig bra hoj.

Du vet va att man får mindre för en som har mycket trim som t.ex. större cylle. För det har ju inte precis lagligt.

DJM skrev:
Du vet va att man får mindre för en som har mycket trim som t.ex. större cylle. För det har ju inte precis lagligt.

Men om inget står på cyllen, kan man klara besiktningen då? Borde väl gå för att de bänkar inte hojen eller något liknande.

H4 skrev:
Men om inget står på cyllen, kan man klara besiktningen då? Borde väl gå för att de bänkar inte hojen eller något liknande.

De vet jag tyvärr inte.

Mr_Malossi skrev:

Personligen skulle jag aldrig haft på ett 160 cc polini kit. Den är i standardskick väldigt vass och skär ofta :huvet

Blir inte mycket bättre när man sätter på ett polini kit... då går andra delar paj också och den skär oftare.

Dessutom får man endast några hk mer... inte värt det. Inväntar hellre tills jag får A med begränsning och köper en större hoj.

H4 skrev:
Har hört någonting om att fylla cylindern med olja och att hälla ut all bensin i förgasaren?

Kanske inte fylle HELA cylindern då, men nån centiliter och sen dra runt startmotorn ett par varv, låt stå... osv..

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...