Kom ner till garaget å skulle kolla till min älskling... hade precis gett upp hoppet att det skulle bli nått mer åka av i år...
så jag skulle ta och jul-bona den!
Men när jag kommer dit ser jag att någon har brutit upp styrboxen till porten!
Springer fram till hojen å ser att de har varit på å vandaliserat den
:kocko
Så djävla onödigt! Fan vad jag hatar dem!
Det är inte heller lönt att koppla in f-bolag å liknande, så de pengar som man skulle lagt på en ny undertray mm får gå till sånt här istället! Å så måste jag hitta ett nytt garage ifall de kommer tillbaka!
Vi har 4 hojar i garaget, 2st HD 1 BMW & min... men självklart är de bara på min (den är ju förvisso hetast, men ändå de andra är dyrare...)
Så just nu vill jag ha bra tipps på hur man ska straffa sånna här idioter! Ju mer smärtfullt desto bättre!!!

Men när jag kommer dit ser jag att någon har brutit upp styrboxen till porten!

Springer fram till hojen å ser att de har varit på å vandaliserat den

Så djävla onödigt! Fan vad jag hatar dem!

Det är inte heller lönt att koppla in f-bolag å liknande, så de pengar som man skulle lagt på en ny undertray mm får gå till sånt här istället! Å så måste jag hitta ett nytt garage ifall de kommer tillbaka!

Vi har 4 hojar i garaget, 2st HD 1 BMW & min... men självklart är de bara på min (den är ju förvisso hetast, men ändå de andra är dyrare...)
Så just nu vill jag ha bra tipps på hur man ska straffa sånna här idioter! Ju mer smärtfullt desto bättre!!!