Låt min hoj vara i fred!

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
Kom ner till garaget å skulle kolla till min älskling... hade precis gett upp hoppet att det skulle bli nått mer åka av i år... :( så jag skulle ta och jul-bona den! :tomten
Men när jag kommer dit ser jag att någon har brutit upp styrboxen till porten! :huvet
Springer fram till hojen å ser att de har varit på å vandaliserat den :brinnerup :fatta! :mad: :kocko

Så djävla onödigt! Fan vad jag hatar dem! :fatta!

Det är inte heller lönt att koppla in f-bolag å liknande, så de pengar som man skulle lagt på en ny undertray mm får gå till sånt här istället! Å så måste jag hitta ett nytt garage ifall de kommer tillbaka! :gnissla

Vi har 4 hojar i garaget, 2st HD 1 BMW & min... men självklart är de bara på min (den är ju förvisso hetast, men ändå de andra är dyrare...)

Så just nu vill jag ha bra tipps på hur man ska straffa sånna här idioter! Ju mer smärtfullt desto bättre!!! :fatta!

Bifogat

• Döda!.jpg
    Döda!.jpg
    95.8 KB · Visningar: 347
tja om du får tag på dem föreslår jag kastrering och en del :smasha :fatta!
Det räcker långt ska du se. Men man måste få tag på fanskapen också :va

Fy f-n vad surt! Skulle man få tag på såna så begår man helt klart värre brott än dom :fatta! .....hjälper kanske inte så mycket men det skulle nog kännas skönt......

Sätt dig o vänta på dom me nårra av dina polare. Har funkat på en del ställen har jag hört , givetvis slog dom skiten ur dom var inne o skulle sno o förstöra grejjer ;) Dom fick rätt bra däng o har inte varit där sen dess.

detta va ju iofs i ett bilgarage då det blevit utsatt för stöld av cd spelare o liknande.

Rocco skrev:
.....hjälper kanske inte så mycket men det skulle nog kännas skönt......

Precis, jag vill mest bara att de ska lida! Struntar i rättvisa! :mad:

min Zuka är min älskling! Längtade i flera år innan jag fick möjlighet att köpa precis DEN HOJEN jag vill ha... älskar den mer än vad jag någonsin gjort någon flickvän... inget får hända den någonsin! (ja, jag vet att jag är rätt perverterad... :tungan )

RacerX skrev:
Precis, jag vill mest bara att de ska lida! Struntar i rättvisa! :mad:

min Zuka är min älskling! Längtade i flera år innan jag fick möjlighet att köpa precis DEN HOJEN jag vill ha... älskar den mer än vad jag någonsin gjort någon flickvän... inget får hända den någonsin! (ja, jag vet att jag är rätt perverterad... :tungan )

heheh du är nog inte ensam här..... de flesta av oss känner likadant, nästan i alla fall.

ape skrev:
heheh du är nog inte ensam här..... de flesta av oss känner likadant, nästan i alla fall.

precis, det e väl klart att man inte vill att något ska hända ens ögonsten som man tillbringat x antal timmar att putsa på, och eventuellt stajlat en aning..
den sista idioten är inte född än tyvärr, hoppas att dom lär sig nån dag.. :fatta!

RacerX skrev:
Så just nu vill jag ha bra tipps på hur man ska straffa sånna här idioter! Ju mer smärtfullt desto bättre!!! :fatta!

killit2.gif

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...