Låt inte tomten vinna...

Håller tal någonstans. Och gör reklam för sin bok, som tydligen "finns att köpa här nere, och kan ni inte köpa den så finns den att låna på biblioteket".

Hoppas att hon "glömmer" att redovisa inkomsterna från bokförsäljningen.

Ja, jag ändrade citatet.
Vilket ni
bör märka.

Duck kan...
Ni inte be...

Ni kan inte be...

vara arga för det.

Jag är ju en väldigt ...
tre... ok,
Jag är en väldigt trevligt persont.... (t)
Och jag är ju ärligare än hela svveeerigeesss beffffflållllllllkn
jaja

men asså...
jag har inte haft nååånting med parkerksiöter att göööra..... (*gone*)
men jachg vill gähhhhrna göra... leda, typ styyhra landet

klart jag är brar påhh deth...

nu schör vi rttt ,,, ett regeringschhgkifteh...

bra så.
Jåbb åt alla...
felåt, var uåpptagen med att
äågna mig åst... t
ÅT fan...
vårt lkfolk
fan za va ille... al ill
nU TJÖör vie
Mitt Padrti!
där ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ7
är VI: fsgjäd

Och nu står Måns Möller och håller nån form av ståupp på sossarnas valupptakt... :tummenner

Last edited:
Bodström är rätt skön han också :)

[YOUTUBE-ID]G8PKNCY2QBY[/YOUTUBE-ID]

Det sura är ju att de flesta smarta, tänkande och vettiga människorna resonerar likadant... Därför har vi en hel drös med inkompetenta politiker som inte har några ambitioner som faktiskt kan verka utvecklande på Sverige. Alla fastnar givetvis inte i min kam. Men merparten av de politiker man ser i rutan verkar inte ha mer sunt förnuft än Janne Långben.

Jag skulle vilja se Fridolin tillbaka i politiken. Det var en kille som verkade ha huvudet med sig och troligen därför hoppade av partipolitiken.

Fredde och killen med hästsvans verkar ju också kunna använda huvudet. Mest glädjer det mig att de ofta ger tydliga och bra svar istället för att hålla låda i en minut utan att ha svarat på frågan.

Bodström är rätt skön han också :)

[YOUTUBE-ID]G8PKNCY2QBY[/YOUTUBE-ID]

Genom svettig förhöjd andning, han är ju NERVÖS som satan, flaxar med armar och skit!.
Klart han har tagit någon drog! han är ju skiträdd för att bli avslöjad!.

Genom svettig förhöjd andning, han är ju NERVÖS som satan, flaxar med armar och skit!.

Just att han reflexmässigt och nervöst repeterar reporterns fråga och sedan hastigt drar några fraser tycker jag tyder på att han blev knepigt skitnödig :)

Snart kommer det ett uttalande där han försvarar det hela genom att påstå att någon faktiskt KAN ha mixat med hans dryck på lunchrestaurangen och därför valde att avböja testet.

Bodström är säkerligen lika stor kola-torsk som hans majestät sägs ha varit under glansdagarna, hur ska han annars orka hålla igång som han gör? Och vem skulle inte behöva lite uppåttjack när man jobbar med sossar?

Det kan ju vara så enkelt som att han kör några tyngre sömnpiller och när han fick veta hur pass omfattande testet var så fick han spel. Han vet att det inte kommer att gynna sossarna om det kommer ut att han inte är helt i balans.

Eller så har han pundat, vilket jag tycker känns föga troligt eftersom han först sa ja.

Just att han reflexmässigt och nervöst repeterar reporterns fråga och sedan hastigt drar några fraser tycker jag tyder på att han blev knepigt skitnödig :)

Kolla på hans bröstkorg i slutet av klippet, ser ut som han har sprungit upp för alla trappor i regeringshuset. :rofl
Jag skiter iof i om folk springer runt och tar droger, det är deras problem men som politiker och förebild så borde man fan skippa det.

Snart kommer det ett uttalande där han försvarar det hela genom att påstå att någon faktiskt KAN ha mixat med hans dryck på lunchrestaurangen och därför valde att avböja testet.

Bodström är säkerligen lika stor kola-torsk som hans majestät sägs ha varit under glansdagarna, hur ska han annars orka hålla igång som han gör? Och vem skulle inte behöva lite uppåttjack när man jobbar med sossar?

http://www.dn.se/nyheter/valet2010/bodstrom-avbojde-drogtest-1.1157575

Hans försvar är ju helt patetiskt! :)

Det kan ju vara så enkelt som att han kör några tyngre sömnpiller och när han fick veta hur pass omfattande testet var så fick han spel. Han vet att det inte kommer att gynna sossarna om det kommer ut att han inte är helt i balans.

Eller så har han pundat, vilket jag tycker känns föga troligt eftersom han först sa ja.

Jo visst han har tagit sömnpiller :rofl !!!!
Om han "hade" tagit sömnpiller så skulle han nog säga det för det måste man ha recept på.
Han är igentligen inte dum i huvet eftersom han är en skicklig advokat.
Men hans försvar är att han tyckte det var kränkande att den söta äldre damen som var sjuksköterska skulle följa med in på toa, vart han har fått det ifrån är det fortfarande ingen som vet. :gnissla
Seriöst? BUSTED säger jag bara.

Last edited:
lite marijuana nån gång i månaden kanske, man blir väl ganska pigg och social utav det har jag hört, vet att en del föredrar att röka en joint ibland istället för att dricka bärs.

Last edited:
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back